Zojuist ook 1 x printje besteld en nu langzaam onderweg @ Euro 10,69 (de afschrijving door Paypal van USD14,00 omgerekend tegen de dagkoers)noskos zei:IDD en ik heb de tijd, dus er is er ??n langzaam onderweg naar me
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zojuist ook 1 x printje besteld en nu langzaam onderweg @ Euro 10,69 (de afschrijving door Paypal van USD14,00 omgerekend tegen de dagkoers)noskos zei:IDD en ik heb de tijd, dus er is er ??n langzaam onderweg naar me
Ep Woody zei:Volgens mij stuur je geen bericht als de sessie is afgelopen. Voor de start van de sessie zou ik gewoon het instellen van de setpoint kunnen pakken.
Ep Woody zei:Ik bedoelde daarmee, de request die gedaan wordt om de setpoint in te stellen. Die wordt verstuurd vanuit de controllersite als je een sessie start. Aan de andere kant, als je niet de juiste hostnaam hebt ingevuld werkt het vastleggen wel, maar kan hij geen invloed uitoefenen op de HM.
Je gaf in een andere post aan dat je ook de parameters hebt. Heb je die voor mij?Ep Woody zei:Ik gebruik nu de KTJ probes, van de digitale thermometers die je op ebay kunt vinden.
Deze: