Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit al een tijdje te kijken of ik iets in elkaar kan knutselen. Ben al lang op zoek naar een dergelijk rekje, bij voorkeur wat hoger zodat ik wat meer kolen kwijt kan. Ik kwam laatst dit tegen:
Kettle Zone Cooking System
This is going to change the way you use your 22 Inch Weber Kettle. Easily transition your grill from a low and slow smoker to a grilling and searing machine. The KZCS comes with a base rack that fits into your grill and has a locking mechanism to prevent it from spinning. This rack has a bottom...auraoutdoorproducts.com
Zou ideaal zijn zeg! Alleen zie ik dat ze alleen in de VS leveren. Iemand enige idee hoe hieraan te komen?
Dat is een hele mooie oplossing inderdaad maar helaas zelfs via Amazon niet deze kant op te krijgen zie ik..... er bestaan bemiddelaars die het vanaf een adres in de US doorsturen maar dan betaal je veel commissie plus invoerrechten en BTW en wordt het een wel heel duur rekje