BasBQ
Beef en Steak

heat deflector Weber 47 cm

Ook handig, weet je wellicht waar de (kunststof)? voetjes van gemaakt zijn misschien moet je die even eraf halen want die staan wel erg dicht op de hete briketten. 🤔
 
Ik zit al een tijdje te kijken of ik iets in elkaar kan knutselen. Ben al lang op zoek naar een dergelijk rekje, bij voorkeur wat hoger zodat ik wat meer kolen kwijt kan. Ik kwam laatst dit tegen:
a227666656a54acbf7e633beec19c3d4_original_large.png


Zou ideaal zijn zeg! Alleen zie ik dat ze alleen in de VS leveren. Iemand enige idee hoe hieraan te komen?

Ander idee is om een kamado kolenmand te kopen en die pizzasteen erop te leggen, alleen weet ik niet of deze mooi past in mijn 47 inch:
rvs-kolenmand-junior.jpg

 
Ik zit al een tijdje te kijken of ik iets in elkaar kan knutselen. Ben al lang op zoek naar een dergelijk rekje, bij voorkeur wat hoger zodat ik wat meer kolen kwijt kan. Ik kwam laatst dit tegen:
a227666656a54acbf7e633beec19c3d4_original_large.png


Zou ideaal zijn zeg! Alleen zie ik dat ze alleen in de VS leveren. Iemand enige idee hoe hieraan te komen?

Dat is een hele mooie oplossing inderdaad maar helaas zelfs via Amazon niet deze kant op te krijgen zie ik..... er bestaan bemiddelaars die het vanaf een adres in de US doorsturen maar dan betaal je veel commissie plus invoerrechten en BTW en wordt het een wel heel duur rekje 😕
 
Dat is een hele mooie oplossing inderdaad maar helaas zelfs via Amazon niet deze kant op te krijgen zie ik..... er bestaan bemiddelaars die het vanaf een adres in de US doorsturen maar dan betaal je veel commissie plus invoerrechten en BTW en wordt het een wel heel duur rekje

Vind het eigenlijk een beetje belachelijk haha.

Heb het uiteindelijk houtje touwtje gedaan:
b7f0ac2948a20fffaf1e6622188f1f88.jpg


IKEA haakjes om die pizzasteen te laten hangen. Deed echt precies wat het moest doen, alleen moet je voorzichtig zijn dat die haakjes niet in de kolen vallen natuurlijk.

Ik ga denk ik voor de Weber Master Touch Premium, die komt dacht ik met kolenring en heat plate.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Vleeshaken kunnen waarschijnlijk ook.
 
Ik heb een heat deflector voor een 46 cm kamado op de kop getikt.

Net er even in mijn w47 gelegd, zal er een klein beetje af moeten slijpen om hem er goed in te krijgen.

Zal binnenkort wat foto’s maken en een testrun doen
 
Benieuwd hoe het past

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan