Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat denk ik ook heel vaak, maar vind de gadgets dan weer zo leuk dat het er toch komtLijkt me idd een handige tool om mooie hasselbacks te maken.
Zelf zou ik het wel zonde van de kastruimte vinden om een tool specifiek voor één gerecht te hebben. Maar ik eet ook niet zo vaak hasselbacks
Nee ik heb ze elke sleuf gesneden, maar dit waren kleine aardappelen (had ik nog liggen) en mogelijk zit er verschil tussen de dikte in de tralies bij de verschillende. Als ik nog een dunnere tegen kom, is dat zeker iets wat ik overweeg, maar zo om te vullen met knoflook zijn de dikkere stukjes wel prettig
OVENIk maak ze meestal in de oven. Dat is een uur op 200°. Ik steek ze er zo al in en na 15 minuten haal ik de slede er ff uit en voorzie ze van olijfolie, grof zeezout, peper en rozemarijn. Na 15 min staan de sleuven open en hoef ik er niet tussen te zitten wringen![]()
Daarmee bedoelt hij natuurlijk dat zijn oven zo schoon is, haast ongebruikt en in nieuwstaat verkeerd, @noskosTututututut, Noskos heeft hier ook al eens gepost dat hij niet vies is van de ovenAnders had ik dit idd niet durven posten
![]()
Ah zo moest ik dat interpreterenDaarmee bedoelt hij natuurlijk dat zijn oven zo schoon is, haast ongebruikt en in nieuwstaat verkeerd, @noskos.