BasBQ
Beef en Steak

Hamburger vuller nu in de aanbieding bij Kruitvat.

 

joseph86

Kooltjesharker
Berichten
116
Mijn lieve vriendin heeft aan mij gedacht. Ze was bij de Kruitvat vandaag en zag tot de haar verbazing de hamburgervuller in de aanbieding voor 2,99!
 
Klopt helemaal.
 
Ik had em ook willen hebben, vriendin zelfs bij kruidvat geweest, zien liggen en niet gekocht... Denk dat de kamado haar niet veel gaat brengen dit jaar ;-)
 
Goeie tip, voor 3 euro kun je die niet laten liggen, leuk om eens te proberen en als het niets is; geen centje pijn :)
 
Op 2 plekken in Enschede uitverkocht, via de site niet meer leverbaar...
 
ook te koop via aliexpress, voor minder geld, maar moet je even een maandje tijd hebben voor de levering. Ding is hier eenamilig gebruikt en ligt aan de kant, is toch niet wat ik gedacht had wat het was.
 
solexfrank zei:
Wat is de diameter en dikte van de hamburgers die hier uit komen ?
Ca 10cm diameter en 2,5cm dik. Gevuld uiteraard
Haalde 4 gevulde hamburgers uit 750gr gehakt.
 
Hmmm, dat vind ik te klein eigenlijk , ik maak ze het liefst op een italiaanse bol en dan heb ik liever een hamburger van 12 cm. doorsnede .
Deze word na het grillen toch een stukje kleiner.
Ga nog eens een andere zoeken .
Bedankt voor de moeite van opmeten. ;)
 
Ik heb dat ding ooit meegenomen uit de USA, vorig jaar eindelijk eens gebruikt toen we op vakantie in Itali? waren. Daar ligt hij nu in een prullenbak, wat een vreselijk kolereding!!! Oftewel, idee een 10, uitvoering -5.
Dhusss.
 
Ok, ik heb er vandaag een aangeschaft. Voor die ?2,99...
Gewoon eens testen, is het niks dan hup de prullenbak in...
Ik ben benieuwd. :D
 
Hier ligt hij ook al bij de rest van de BBQ goodies!

Binnenkort ff testen!
 
solexfrank zei:
Hmmm, dat vind ik te klein eigenlijk , ik maak ze het liefst op een italiaanse bol en dan heb ik liever een hamburger van 12 cm. doorsnede .
Deze word na het grillen toch een stukje kleiner.
Ga nog eens een andere zoeken .
Bedankt voor de moeite van opmeten. ;)

Voor een Italiaanse bol waarschijnlijk net te klein inderdaad.
Maar voor de rest best een redelijke burger hoor.
En ja, het is even prullen, maar na een paar wordt je er wat handiger in
 
De weber is veel duurder maar werkt wel fijn. Waarom zou je deze dan willen? Alleen omdat het ding weinig kost?
 
Of omdat je er geen hebt en het ' voor de leuk' wil proberen ;)
 
Ok punt voor jou. Maar het ding schijnt niet zo fijn te werken. En als het dan goedkoop moet heeft Noskos nog wel een tip die wel werkt. Het deksel van een (joden)koekblik....
 
Deze hamburgerpers is bedoeld voor gevulde hamburgers.
Het kan dus een aanvulling zijn naast een 'normale' hamburgerpers.  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan