BasBQ
Beef en Steak

Hallo allen!

 
 

BdeV

Sprokkelaar
Berichten
29
Hallo allemaal.

Hier een bijna 40 jarige Zeeuw die ondertussen door mijn broertje ook verknocht is aan lekker buiten spelen met een egg.
De kogel is bij ons door de kerk en wij gaan thuis binnenkort ook een Kamado Joe classic 2 aanschaffen. Mede doordat mijn broertje er al 1 heeft (zijn 2e omdat zijn 1e is gestolen 🤬) is onze keuze daarop gevallen. Makkelijk ook om les te krijgen de 1e paar keren en zo van mijn broertje.

Ik lees al een tijdje mee hier dus heb al een en ander op het oog wat ik er graag mee zou willen maken zoals bijvoorbeeld burned ends enzovoorts.

Zodra hij er is, staat en de 1e gerechten zijn gemaakt zullen er foto's volgen.

Groeten Bas
 
Welkom Bas.
 
  • Leuk
Waarderingen: BdeV
Welkom Bas!

Zou je niet voor een 3 gaan?
De extra hoogte en slowroller voegen echt wel wat toe.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: BdeV
Welkom bas
 
  • Leuk
Waarderingen: BdeV
Welkom Bas!

Zou je voor een 3 gaan?
De extra hoogte en slowroller voegen echt wel wat toe.
Zal ze eens wat beter vergelijken naast elkaar en kijken of het voor ons echt meerwaarde heeft behalve de prijs 😉

Thanks voor de tip
 
Van harte welkom Bas
 
  • Leuk
Waarderingen: BdeV
Welkom Bas! Altijd fijn om een Zeeuw online tegen te komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BdeV
Welkom Bas, veel plezier en inspiratie hier!
 
  • Leuk
Waarderingen: BdeV
Welkom bij het genootschap

Nog effe geduld dan voor je eigen Q
 
  • Leuk
Waarderingen: BdeV
Zo.
Het heeft door wat minder fijne omstandigheden even wat langer geduurd allemaal maar eindelijk is hij er dan.
Vanmiddag geleverd en even in mijn uppie in elkaar gezet. (Ja ook het in het onderstel tillen)

Staat nu veilig binnen morgen komen de houtskool, beschermhoes en nog wat spul binnen maar wil nog een chemisch anker plaatsen in de muur + stevig kabelslot e.d. halen. Dit omdat de classic 2 van mijn broertje dus al eens uit de tuin is gejat 🤬
Verder erg druk na overlijden van een familielid en vanaf woensdag weer 2 weken varen. Dus als het tegenzit pas volgend verlof aan de slag.

Heb ik in de 2 weken aan boord wel de tijd om een leuk recept te zoeken voor de 1e keer na het schoonbranden.

Gisteren wel lekkere Moinballs op die van de Classic 2 van mijn broertje af kwamen 🤤

IMG20221014155640.jpg


IMG20221014143756.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan