willowCarter
Tondelzoeker
Ik heb een grill gekocht en wil nu de geheimen van het koken leren. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoi Willow, welkom bij het Genootschap.Ik heb een grill gekocht en wil nu de geheimen van het koken leren. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik had niet verwacht zoveel begroetingen te zien, het maakt mij erg blij! Ik kocht: Weber Spirit II E-210 GBSWillow, welkom op het Genootschap.
Gefeliciteerd met je aankoop, welke grill heb je gekocht?
mijn eerste!Welkom Willow. Veel plezier hier!
Ze hebben mij hier ook van alles kunnen leren dus dat gaat helemaal goed komen.
Heb je al ervaring of is de Spirit je eerste BBQ?
Ja, ik heb de hele dag video's op YouTube gekeken!Je hebt het over het geheim van het koken, het geheim is dat je er vooral plezier in hebt.
Als je ergens plezier in hebt blijft alles wat je doet ook beter in je gedachte hangen omdat je oprechte interesse hebt in waar je mee bezig bent.
Belangrijkste is de basis leren zoals met alles
Ik zie dat je een mooie gas bbq hebt gekocht, ook op een gas bbq kan je werken met koude en warme zones. Hiervoor zijn talloze tips en trics voor uitgelegd in filmpjes op o.a. youtube.
Als je specifieke bbq gerelateerde vragen hebt kan je ze altijd stellen in de rookkamer <- via deze link.