BasBQ
Beef en Steak

Half moon baking stone? Ja of nee?

Leo zei:
nee doe het dan op het werk, met een bandenzaag van de aannemer, het liefst komende week ergens

O, nou als jij dan maandag hier bent, kijk ik even of ik die steen van het weekend kan halen in Rotterdam, is dat een idee?
 
strak plan, ma en di zit ik op de Shell, de rest van de week weer in Amstelveen, daar kan ik hem zagen
 
Ik heb hem besteld bij Kookpunt, ligt klaar. Haal hem van weekend op. jawel. zo snel doe ik dat gewoon :)
 
Gerard! Er schiet me wel te binnen....
Kun jij even je raised grid opmeten, of hij eigenlijk wel op een halve plaat kan staan met een diameter van 38 cm? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de boel wiebelt of zo. De pootjes moeten er goed op of omheen passen. Want zo niet, bel ik de bestelling af, snap je? Ik kan nergens op het internet de maten achterhalen van raised grid/half moon stone.
 
Kan ik pas doen als ik thuis ben ;)
 
Duhuh! :)
 
36 x 18 zijn de afmetingen op de breedste punten

Welke pizzasteen heb je besteld eigenlijk?
 
@ Dominique: hoe bevalt je die G3-Ferrari om pizza's te bakken? En heb je een vergelijk met bijvoorbeeld een DPR in combinatie met een Weber Q?
 
Ik ben heel blij met de Ferrari voor de pizza's, hij word bloedheet, kan niet op volledige hitte staan, want dan verbrand het deeg waar je bijstaat.
Ik heb geen ervaring met DPR, heb wel in het verleden pizza's gebakken op pizzasteen in mijn outdoorchef city grill, een gasbbq.
Laat ik dit zeggen, alles is beter dan het gedoe in een gewone oven, die word niet warm genoeg. En je deeg is van belang. Ik had de Ferrari eerst van iemand geleend, hint hint..... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan