Heerlijk met door een vriend gebrouwen bier en ontbijt koek uien bloem suiker en zout en peper
Ik heb al voor geproefd lekker zoet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik mis de buiten de zout en peper om de echte smaakmakers: azijn, kruidnagel en laurier .wtavaneijsden zei:Heerlijk met door een vriend gebrouwen bier en ontbijt koek uien bloem suiker en zout en peper
AV zei:heerlijk pruttelpotje B-)
hier zeker 1xper maand maar dan op een sudderplaatje
ik mis de buiten de zout en peper om de echte smaakmakers: azijn, kruidnagel en laurier .wtavaneijsden zei:Heerlijk met door een vriend gebrouwen bier en ontbijt koek uien bloem suiker en zout en peper
trouwens deze hoort in low&slow(hachee boven de 150 graden :-/ )
eamesz zei:Geen azijn????
Heb jij dan nooit de beste hachee geproeft met de naam "Limburgs Zoervleisj"?????
Volgende keer gewoon eens doen en als je dan echt los wilt gaan dan bel je Willie Selten en regel je paardenvlees! 50-50 Paard en rund, azijn, peperkoek (besmeren met mosterd), de genoemde kruiden (jeneverbesje is ook welkom) en afsmaken met appelstroop.
Belangrijk is om het vlees een dag of 2 (liefst meer...) te marineren in het kruidenmengsel met de azijn en water! Droogdeppen, aanbraden tot diepbruin en dan met marinade opzetten en low en slow!
Smakelijk; nu heb ik dus honger...
Gr. Erwin
eamesz zei:Geen azijn????
Heb jij dan nooit de beste hachee geproeft met de naam "Limburgs Zoervleisj"?????
Volgende keer gewoon eens doen en als je dan echt los wilt gaan dan bel je Willie Selten en regel je paardenvlees! 50-50 Paard en rund, azijn, peperkoek (besmeren met mosterd), de genoemde kruiden (jeneverbesje is ook welkom) en afsmaken met appelstroop.
Belangrijk is om het vlees een dag of 2 (liefst meer...) te marineren in het kruidenmengsel met de azijn en water! Droogdeppen, aanbraden tot diepbruin en dan met marinade opzetten en low en slow!
Smakelijk; nu heb ik dus honger...
Gr. Erwin
eamesz zei:Zuurvlees klinkt inderdaad niet lekker, maar je moet voor ogen houden dat het zuur de eiwitstrengen in het vlees 'malser' maakt. Daarna dampt een heel deel van het zuur eruit en dan met het zoet van de peperkoek en appelstroop........
Dus voor de niet-Limbo's: zuurvlees niet niet zuur, maar heeft een vleugje zuur met voldoende zoet! Minder zuur dan zoetzure saus!
Gr. Erwin