BasBQ
Beef en Steak

Gyros van het spit.

;) Moeilijk met de sonde van de thermometer hé zo een spit :p

Staat hier ook nog op het verlanglijstje, samen met een soapstone. Mijn vrouw heeft inspiratie genoeg voor vaderdag en andere geef dagen.
Voeg dan nog een Meater+ toe aan je verlanglijstje ;)
Staat hier ook nog op het verlanglijstje trouwens.
 
Lekker hoor dat om die uien bakken had ik ook eerder aan moeten denken
Had de marinade met de staafmixer klein gemaakt en eraf toe opgesmeerd.

Dit is zo heerlijk en het spit had ik al een tijdje
 
Dat zijn zorgen voor later. Ben in eerste instantie al tevreden met de Signals en Thermapen. Kom ik al een heel eind mee.
Een draadloze probe voor op de Signals zou ook een leuk idee zijn. Picanha steaks op spit heb ik ook gewoon met thermapen gemeten.
Voor de meeste bereidingen een ideale combinatie.
Die meater+ lijkt me interessant om de Q gesloten te kunnen laten tijdens de bereiding aan het spit en die geeft ook de geschatte eindtijd van een bereiding aan. Hier krijg ik van vrouwlief vaak de vraag wanneer precies een bereiding klaar is. En dan heeft ze het niet over de kerntemperatuur maar wil ze een tijdstip.😉
 
Prachtige bereiding! Dit maakt de keus tussen een d&c en een spit niet makkelijker.
 
En bedankt.
Kan ik de rekening van het spit opsturen?

Tis jou schuld
 
Prachtige bereiding! Dit maakt de keus tussen een d&c en een spit niet makkelijker.
Die begrijp ik niet. D&C kun je eigenlijk niet zonder. Zonder een dergelijk systeem heb je praktische niets aan je kamado, ja een mooie dure onhandige grill 😂.

Of als je bedoelt welk van de twee je gaat gebruiken....... Dat is idd kiezen.
Alleen om die reden al, zou ik begrijpen dat iemand eerder 2 dezelfde kamado's koopt ipv een grote en een kleine. Zodat onderdelen uitwisselbaar zijn.
 
Een draadloze probe voor op de Signals zou ook een leuk idee zijn. Picanha steaks op spit heb ik ook gewoon met thermapen gemeten.
Voor de meeste bereidingen een ideale combinatie.
Die meater+ lijkt me interessant om de Q gesloten te kunnen laten tijdens de bereiding aan het spit en die geeft ook de geschatte eindtijd van een bereiding aan. Hier krijg ik van vrouwlief vaak de vraag wanneer precies een bereiding klaar is. En dan heeft ze het niet over de kerntemperatuur maar wil ze een tijdstip.😉
Het geen ik gebruik is er een van oom Ali.
En we zullen maar zeggen dat deze inderdaad een indicatie geeft 😂😂😂
 
Die begrijp ik niet. D&C kun je eigenlijk niet zonder. Zonder een dergelijk systeem heb je praktische niets aan je kamado, ja een mooie dure onhandige grill 😂.

Of als je bedoelt welk van de twee je gaat gebruiken....... Dat is idd kiezen.
Alleen om die reden al, zou ik begrijpen dat iemand eerder 2 dezelfde kamado's koopt ipv een grote en een kleine. Zodat onderdelen uitwisselbaar zijn.
Ik heb ook nog een WGA en WMT 57 staan. Die gebruik ik wanneer ik lamskoteletten, kippendijen, saté of bijvoorbeeld burgers wil maken. Op de MB maak ik al mijn L&S gerechten.
 
Heerlijk verslag, dit recept is ook 1 van mijn favorieten! Mooi gemaakt 😋


Dat zijn zorgen voor later. Ben in eerste instantie al tevreden met de Signals en Thermapen. Kom ik al een heel eind mee.
Dit “probleem” heb ik ook. Ik heb een signals met billows, een thermapen.. maar wanneer ik t spit gebruik toch altijd nog de twijfel om een draadloze probe aan te schaffen..
 
Wat ziet dat er goed uit zeg. Lekker hoor. En een spit, ik heb er idd ook al gyros opgemaakt en die kippen vliegen er als vanzelf op. Zou niet meer zonder kunnen.
 
Het ziet er wel weer erg lekker uit Remco.
 
Terug
Bovenaan Onderaan