BasBQ
Beef en Steak

Gyros van het spit & custom bbq messen!

LOMPE laars

Gemarineerd
Berichten
1.336
Zo eerst even de verplichte foto πŸ˜‰

Aaaaaaaaan taaaaaaaaaaafel πŸ”₯

Gisteren mijn custom bbq messenset opgehaald bij Menno Siemensma aka Masknives. Begin dit jaar kwam ik met hem in gesprek via een Youtube video van hem. Zodoende begon het project bbqmesπŸ‘ŒπŸΌ

Via een messenplatform kwam ik bij Van_Delft_crafts welke gestabiliseerd Berkenhout had gemaakt met twee soorten groen. Dit stuk hout opgestuurd naar Menno. Hij had na samenspraak een lemmet besteld uit Finland de Mora butcher blank 12c27.

Mijn "cleaver" welke ik al in bezit had heb ik naar Menno gestuurd. Hij heeft beide messen van ontzettende gave handvaten voorzien. En leren hoesjes met eigen gelaserde merk.

Gisteren nadat ik deze top messen,welke scheerscherp zijn geslepen (pas op!), had opgehaald heb ik een procureur voorbereid voor een gyros sessie met de F1 buurmannen.

Deze vandaag gerookt met pruimenhout op een temperatuur van +- 200 graden Celsius.Turks brood uit de oven en een pittige Tsaziki met een frisse saladeπŸ˜‹

Wilt iemand een eigen project qua messen of zijn/haar messen geslepen hebben. Ben je bij Menno aan het juiste adresπŸ‘ŒπŸΌ Wil je weten hoe scherp de messen zijn:


Ps de gyros was onmeunig lekkerπŸ˜œπŸ˜‹

Nu tiet voor een foto bombardement πŸ˜†
20230923_135200.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wow, die zien er geweldig uit zeg!
 
Lekker manπŸ˜‹. Kom er aan πŸš€
 
Das een mooi stel messen!

Ik krijg al honger bij het zien van die lekker gyros aan het spit πŸ‘ŒπŸ»πŸ˜‹
 
Messen zijn bizar scherp heerlijk om mee te werken. De gyros van bijna 3 kg was in een mum van tijd op. Fantastisch genoten van het mooie weer, heerlijk dessert gehad met gesmolten pure chocolade en schepijs. Nu nagenieten met een machtige DipaπŸ˜‹
 
Ps herkennen jullie dat? Broodje gyros met heul veeul Tsaziki en je een joker tasziki masker hebben van heb ik jou daarπŸ˜†
 
Ziet er vet uit die messen!
 
Mooie messen kerel , en een top dagje zo te zien πŸ˜„πŸ‘πŸ»
 
Zo dan dat is een knap setje messen geworden(y)
 
Ps herkennen jullie dat? Broodje gyros met heul veeul Tsaziki en je een joker tasziki masker hebben van heb ik jou daarπŸ˜†
Lekker Lompe laars dat enthousiasme, volgende keer leg je maar een krant op de grond voor het knoeien πŸ€ͺ

Dat broodje gyros had ik graag willen proeven!
 
Ziet er echt wel heueueueul lekkur uit πŸ˜‹ πŸ˜‹ !!!
 
Wauw, wat gaaf! Die messen zijn absurd vet!
 
heb ik een paar dagen geen mogelijkheid om op het forum te kijken, komt ie met deze messen aanzetten. 😍

Echt super gaaf!

#stikjaloers

En Oja, gyros, altijd lekker. πŸ˜‹
 
Terug
Bovenaan Onderaan