Zo eerst even de verplichte foto
Aaaaaaaaan taaaaaaaaaaafel
Gisteren mijn custom bbq messenset opgehaald bij Menno Siemensma aka Masknives. Begin dit jaar kwam ik met hem in gesprek via een Youtube video van hem. Zodoende begon het project bbqmes
Via een messenplatform kwam ik bij Van_Delft_crafts welke gestabiliseerd Berkenhout had gemaakt met twee soorten groen. Dit stuk hout opgestuurd naar Menno. Hij had na samenspraak een lemmet besteld uit Finland de Mora butcher blank 12c27.
Mijn "cleaver" welke ik al in bezit had heb ik naar Menno gestuurd. Hij heeft beide messen van ontzettende gave handvaten voorzien. En leren hoesjes met eigen gelaserde merk.
Gisteren nadat ik deze top messen,welke scheerscherp zijn geslepen (pas op!), had opgehaald heb ik een procureur voorbereid voor een gyros sessie met de F1 buurmannen.
Deze vandaag gerookt met pruimenhout op een temperatuur van +- 200 graden Celsius.Turks brood uit de oven en een pittige Tsaziki met een frisse salade
Wilt iemand een eigen project qua messen of zijn/haar messen geslepen hebben. Ben je bij Menno aan het juiste adres
Wil je weten hoe scherp de messen zijn:
Ps de gyros was onmeunig lekker
Nu tiet voor een foto bombardement
Bekijk bijlage 58525