BasBQ
Beef en Steak

Groeten uit brabant

 

Lankie010

Gemarineerd
Berichten
1.578
Goededag

Effe voorstellen mijn naam is Erwin.Tot nu toe altijd op gas gebakken.
Sinds gisteren bezitter van green egg.
Zal in het begin zeker veel lezen en hoop naderhand meer te delen.

Groeten Erwin
 
Hi Erwin. Welkom bij het genootschap en heel veel plezier met je ei. Ik heb afgelopen vrijdag ook m’n Big Green Egg Large binnen gekregen en hoop nu op mooi weer.
 
Welkom hier op het mooie forum Erwin


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
Welkom bij het genootschap

Veel plezier met je Ei en lekker aan de gang gaan
 
Welkom Erwin!
 
Ik heb afgelopen vrijdag ook m’n Big Green Egg Large binnen gekregen en hoop nu op mooi weer.
Daar hoop ik ook op, maar een beetje regen of een wat lagere temperatuur houdt je toch niet tegen zeker?
Dat zou zonde zijn van zo'n dure bbq.

Bbq-en kan een heel jaar door hoor
 
Daar hoop ik ook op, maar een beetje regen of een wat lagere temperatuur houdt je toch niet tegen zeker?
Dat zou zonde zijn van zo'n dure bbq.

Bbq-en kan een heel jaar door hoor
Eens, maar een beetje mooi weer bbq-er ben ik toch wel. Kou vind ik geen probleem maar ik ga niet in de regen staan. Weet overigens ook nog niet of het ei daar wel tegen kan.
 
Welkom Erwin
 
Eens, maar een beetje mooi weer bbq-er ben ik toch wel. Kou vind ik geen probleem maar ik ga niet in de regen staan. Weet overigens ook nog niet of het ei daar wel tegen kan.

Het ei kan er tegen
Kan het niet goed zien, maar je zou nog een regenkap op je top vent kunnen zetten 😉
 
Eens, maar een beetje mooi weer bbq-er ben ik toch wel. Kou vind ik geen probleem maar ik ga niet in de regen staan. Weet overigens ook nog niet of het ei daar wel tegen kan.
Dat wordt een afdakje :cool: 😁
 
Erwin, welkom bij de club.
 
Welkom Erwin.
Aangenaam is het natuurlijk niet om in de regen te staan maar een ei heeft daar geen last van.
BGE heeft zelfs een raincap voor de reggulator topcap dus langs boven kan er dan alvast geen regen in je ei.
 
Hoi Erwin,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan