Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blokjes gaat ook. En als je een indirecte opstelling maakt lukt het zeker.Ziet er heerlijk uit!
Ik ga het proberen op m'n wga ergens tijdens kamperen komende dagen.
Benieuwd of het lukt. Neem een ovenschaaltje mee.. en denk dan maar een ring (rechthoek aan briketten, a la Pizza ring) en dan hopen dat het zo lukt... Anders maar in de skillet met DO deksel.
Wie niet waagt.... En die tomatensaus is echt niet met dan ui, knoflook en tomaat? En ik lees tomaten klein snijden.. kun je dan niet voor het gemak tomatenblokjes pakken?
Ja, dat laatste zou ik denk ik de volgende keer ook doen.En die tomatensaus is echt niet met dan ui, knoflook en tomaat? En ik lees tomaten klein snijden.. kun je dan niet voor het gemak tomatenblokjes pakken?
Wie niet waagt.... En die tomatensaus is echt niet met dan ui, knoflook en tomaat? En ik lees tomaten klein snijden.. kun je dan niet voor het gemak tomatenblokjes pakken?
wij doen dan nog wat water in het blikje om alles eruit te spoelen en laten m inkoken.