BasBQ
Beef en Steak

Groente: Melanzane alla Parmigiana

Dominique

BBQ Junkie

Waarom er geen vlees inzat, zei Zoon. Terwijl hij steeds vegetarische meisjes mee naar huis neemt. Hij mag over 3 weken van de beademing. Grrrrr.

Hoogie

Kooltjesharker

Ik ben een liefhebber van vlees, maar zo af en toe wil ik ook wel graag iets vegetarisch maken. Zodoende ben ik bij deze rubriek beland.
Dit ziet er erg lekker uit. Morgen gelijk maar uitproberen!

Hoogie

Kooltjesharker

Jazeker! Maar ik heb een beetje vals gespeeld: gewoon in de oven gedaan.
Hij was erg lekker. Die ga ik vaker maken.

Vandaag gebruik ik wel de barbecue. Ik maak voor het hoofdgerecht Pulled pork (wil een Knorretje hebben 🤣) met gebakken aardappelen en salade. Als voorafje een paar coquilles grillen, lichtjes ingesmeerd met gochujang.

Jet

Gemarineerd

Oh dat maakt toch niet uit dat je de melanzane nu in de oven hebt gemaakt, de volgende keer gewoon op de q en wel foto's maken dan 😜melanzane blijft hier een van de favoriete groente gerechten en zelfs visite die niet helemaal dol zijn van aubergine zijn aangenaam verrast.

Wat toevallig, hier zijn we ook bezig met PP, een Koreaanse versie ook met gochujang naar een recept van..................🤔jeetje hoe heet hij ook alweer................ohja Noskos🤭

Laurens

Stoker

Nieuw leven in een oud topic, waarvoor dank @janvh
Dit ligt nu ter goedkeuring bij de baas en zal waarschijnlijk vrijdag al gemaakt worden!

Jet

Gemarineerd

Deze ook maar weer snel maken................. en de boodschappen zitten in mijn online boodschappenkarretje😁

Ewald

Administrator
Forumleiding

Gisteren weer eens gemaakt, was veel te lang geleden en daar schamen wij ons nu diep voor, want wat is dit een TOPPER.
Ook koud gaan je smaakpapillen er spontaan van applaudisseren.

Bovenaan Onderaan