Iemand al een omruiling gehad of bericht dat de nieuwe Grizzly Grill aangekomen is?
Beste Eric,
Graag brengen we je op de hoogte van de status van het omruilen van de Grizzly grill.
Na enige vertraging verwachten we zeer binnenkort te gaan beginnen met het inplannen van de omruiling van de Kamado. Dit zal uitgevoerd worden door onze transport partner Gebr. Gorter B.V.
Je krijgt zodra wij de modellen gereed hebben een e-mail van de firma Gorter met daar in een link naar een planagenda met een aantal keuze voor de datum dat de omruiling kan worden ingepland. Je kan dus zelf de gewenste datum kiezen.
Zodra de definitieve planning gemaakt is, ontvang je, de avond vooraf, bericht over het tijdvak waarin de bezorging op de door jou gekozen datum zal plaatsvinden. Het tijdvak kan afwijken dus we vragen je rekening houden met een uur voor en na het aangegeven tijdvak waar de levering in zal plaatvinden.
Wanneer de omruiling plaats gaat vinden verwachten we dat de huidige Kamado beschermd verpakt klaar staat voor de chauffeur. Eventuele accessoires die standaard bij de Kamado geleverd waren ontvangen we graag retour en kan je in de Kamado mee terug sturen want ook deze krijg je nieuw. Het onderstel hoef je er niet onder vandaan te halen.
Ook ontvang je, van ons een retourformulier welke je bij de 'oude' Kamado dient te voegen.
We wensen je vast veel plezier met de nieuwe Grizzly Elite en danken je voor je geduld.
Met vriendelijke groet,
Corrien
Klantenservice Grizzly Grills