Dat is wel zuur, je wacht dus ondertussen al ruim 7 week... Vraag me dan af of ze je over het hoofd hebben gezien, of dat je telkens als je mailt boven op de spreekwoordelijke stapel komt te liggen. Beetje raar... Zoals gezegd, ik heb op 2aug via de site defect gemaild en gewoon gewacht. Had met de Welkoop afgesproken dat als na 4/5 week geen antwoord zou hebben zij hier achter zouden gaan voor mij. Al weet ik van betrouwbare bron dat ze zelf ook niet meer bellen die kant op, maar dat een mailtje uit hun naam wel eens helpt (plots kwam er die zelfde dag mail naar een klant nadat de welkoop sochtends had gemaild.....)Ik wacht al vanaf 15 juli op een reactie op mijn klacht. Meerdere keren gemaild, hoor niets. Schandalige service, redelijk spijt van de aanschaf door dit gebrek aan service.
Verstuurd vanaf mijn LG-H870 met Tapatalk
Blijft klote, snap dat ze waarschijnlijk ontzettend druk zijn. Maar na zoveel week is een mailtje als "we zijn er nog niet aan toegekomen, we sturen snel een reactie" niet genoeg meer natuurlijk.
Schrik hier wel beetje van, heb je Grizzly gemaild hoe ze hier zelf in staan? Vindt dat dit na ruim 2 weken wel erg snel is. Maar wellicht is het inderdaad ook de omgeving. Ik woon in Twente, en heb hier wel iets roest vorming gehad, maar lang niet zo veel, en dat na 2/3 maand.De vraag is: Is ie elite of niet.
13 augustus heb ik m'n nieuwe kamado ontvangen.
Ik heb hem sinds die tijd nog niet gebruikt. Ik heb hem op de 18e even te voorschijn gehaald om m'n nieuwe gietijzeren rooster te passen.
Toen was er nog niets aan de hand.
Vandaag heb ik de hoes er even afgehaald om te checken of er al roest op het onderstel zat. Zal toch niet? Niet nu al?
Jawel hoor. 2,5 week na levering moet ik constateren dat ook hier roest is ontstaan op de lasnaden.
![]()
![]()
![]()
Ik was er al bang voor. Mijn voornemen om het onderstel te behandelen had ik nog niet uitgevoerd. M'n vader heeft met n GzG Elite medium hetzelfde issue.
Op YouTube vond ik laatst een filmpje over roest preventie met WD40.
Daar heb ik nu het onderste deel mee schoongemaakt en ingespoten. Even aankijken hoe dit houd.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis eigenlijk bizar dat dit zo snel gaat. Ik woon dicht bij de kust. Zoute lucht? Onze witte gepoedercoate tuinset staat ook al twee jaar onder een hoes en nergens roest.
Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
Even vriend van mij gepolst die in de metaal bewerking zit. Tijdens het lassen komt er een soort van vuil laag op die waarschijnlijk niet brandschoon was tijdens het coaten. Maar dit schijnt best lastig te zijn om tijdens productie echt goed te verwijderen. Zijn aanrader: niet te druk om maken en behandelen met wat Hammerite. Lijkt me opzich goed plan. WD40 lijkt me dan niet handig, het maakt wel even schoon, maar het vervliegt erg snel waardoor het geen blijvende bescherming bied