Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RedFox zei:Is er nog 200 gram Superstim beschikbaar???
Ik lees nu pas het draadje....
Dank je Mac, we kijken het gewoon eventjes aan.Mac zei:Mochten jullie niet genoeg deelnemers kunnen vinden, dan ben ik wel bereid om een beetje op te sturen hoor Geert.
Van die 200 gr kan ik best wel wat missen, aangezien er maar 1 tot 3 gr superstim per kilo worst nodig zal zijn.
We wachten ff af, en laat het anders maar weten.
Mac
RedFox zei:Dank je Mac, we kijken het gewoon eventjes aan.Mac zei:Mochten jullie niet genoeg deelnemers kunnen vinden, dan ben ik wel bereid om een beetje op te sturen hoor Geert.
Van die 200 gr kan ik best wel wat missen, aangezien er maar 1 tot 3 gr superstim per kilo worst nodig zal zijn.
Mac
Mijn maatje (Bloemenboer, Tini) zal ook nog moeten hebben bedenk ik me, dus dat is dan al de 3e voor 200gr.
En mogelijk zijn schoonzoon (Hitman) ook. Dan zijn we al met 4 personen.
Afname is toch per kilo?
Leo, jij bent de reddende engel, aan die optie had ik nog niet aan gedachtLeo zei:RedFox zei:Dank je Mac, we kijken het gewoon eventjes aan.Mac zei:Mochten jullie niet genoeg deelnemers kunnen vinden, dan ben ik wel bereid om een beetje op te sturen hoor Geert.
Mac
Mijn maatje (Bloemenboer, Tini) zal ook nog moeten hebben bedenk ik me, dus dat is dan al de 3e voor 200gr.
En mogelijk zijn schoonzoon (Hitman) ook. Dan zijn we al met 4 personen.
Afname is toch per kilo?
als je nu gewoon een kg besteld, heb je allemaal 250 gram, moet geen ramp zijn lijkt mij![]()
Oeps....volgende keer zal ik beter opletten....thxMac zei:Kijk eens 4 berichtjes hoger Geert (O sorry inmiddels 5 )
Mac
RedFox zei:P.S. Mijn 300gr/0,01G digitale weegschaal @ Euro 7,64 incl. porto is ook vandaag binnen gekomen.
RedFox zei:Uipko, als Bloemenboer en Hitman ook 250gr per persoon willen bestel ik 1 kg en daarvan 250gr voor jou, ok??
Piet, that's a deal!Nosmo zei:Ik wil ook wel, dan hebben we allemaal weer 200gr.