Beef en Steak

Grillworst met Superstim

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mac
  • Startdatum Startdatum
Is er nog 200 gram Superstim beschikbaar???
Ik lees nu pas het draadje....

Mochten jullie niet genoeg deelnemers kunnen vinden, dan ben ik wel bereid om een beetje op te sturen hoor Geert.  :)
Van die 200 gr kan ik best wel wat missen, aangezien er maar 1 tot 3 gr superstim per kilo worst nodig zal zijn.

We wachten ff af, en laat het anders maar weten.

Mac

Het is in huis! Eerst maar eens 100Kg. grillworst maken  ;) Marcel, nogmaals bedankt voor het regelen en Leo bedankt voor het ophalen.

zo helpen we elkaar Adriaan  ;)

Mac zei:
Mochten jullie niet genoeg deelnemers kunnen vinden, dan ben ik wel bereid om een beetje op te sturen hoor Geert.  :)
Van die 200 gr kan ik best wel wat missen, aangezien er maar 1 tot 3 gr superstim per kilo worst nodig zal zijn.

Mac
Dank je Mac, we kijken het gewoon eventjes aan.
Mijn maatje (Bloemenboer, Tini) zal ook nog moeten hebben bedenk ik me, dus dat is dan al de 3e voor 200gr.
En mogelijk zijn schoonzoon (Hitman) ook. Dan zijn we al met 4 personen.
Afname is toch per kilo?

RedFox zei:
Mac zei:

Mac
Mijn maatje (Bloemenboer, Tini) zal ook nog moeten hebben bedenk ik me, dus dat is dan al de 3e voor 200gr.
Afname is toch per kilo?

als je nu gewoon een kg besteld, heb je allemaal 250 gram, moet geen ramp zijn lijkt mij  ;)

Leo zei:
RedFox zei:
Mac zei:

Mac
Afname is toch per kilo?

als je nu gewoon een kg besteld, heb je allemaal 250 gram, moet geen ramp zijn lijkt mij  ;)
Leo, jij bent de reddende engel, aan die optie had ik nog niet aan gedacht  :) :)
Maar ik zag inmiddels dat de verkoopverpakking 2 kg is, althans de bus van Mac een paar pagina's eerder.
En het is hier bij mij geen "zuinigheid" i.v.m. 200 gr, ik laat de roebeltjes op zijn tijd rollen zoals je weet  :D

Ik had idd een 2 kg bus Geert, maar je hebt ook gewoon de 1 kg bus versie hoor  :)
Ik wist niet eens dat de 2 kg bus bestond, tot ik 'm binnen kreeg.

Mac

Hi Mac,

Dat is mooi, ik check het met de mede-interessenten.
Heb je voor mij adres/site waar ik kan bestellen?
P.S. Mijn 300gr/0,01G digitale weegschaal @ Euro 7,64 incl. porto is ook vandaag binnen gekomen.
Binnen 1 week vanuit China, LOL!

Mac zei:
Kijk eens 4 berichtjes hoger Geert (O sorry inmiddels 5 )  :D

Mac
Oeps....volgende keer zal ik beter opletten....thx

:) ;)

RedFox zei:
P.S. Mijn 300gr/0,01G digitale weegschaal @ Euro 7,64 incl. porto is ook vandaag binnen gekomen.

Daar kan je heel mooi porties van 250gr mee afwegen, mag het een milligrammetje meer zijn ;) Die van mij juist nog gebruikt voor het afwegen van zout voor min brood, ideaal!

Uipko, als Bloemenboer en Hitman ook 250gr per persoon willen bestel ik 1 kg en daarvan 250gr voor jou, ok??

Ik wil ook wel, dan hebben we allemaal weer 200gr.

Nosmo zei:
Ik wil ook wel, dan hebben we allemaal weer 200gr.
Piet, that's a deal!
En als 1 van de 2 andere heren niet wil dan heb je toch 250gr  ;)

@ Nosmo, Uipko, Bloemenboer, Hitman:
De bestelling van 1 kg Superstim heb ik zojuist geplaatst en het spul betaald.
Zodra het binnen is zal ik jullie een PM sturen met de details i.v.m. betaling van 200gr + verzendkosten.
groetjes,
RedFox

Terug
Bovenaan Onderaan