BasBQ
Beef en Steak

grillworst met en zonder kaas.

Mmmm, hier ga ik me even in verdiepen.
Ziet er goed uit
 
Rich zei:
Mmmm, hier ga ik me even in verdiepen.
Ziet er goed uit

Nou als er nu meer ge?nteresseerden zijn kunnen we wel eens kijken om met een man of wat samen grillworst te maken.
Heb de spullen hier toch staan en lijkt me wel leuk.
 
peter w zei:
Rich zei:
Mmmm, hier ga ik me even in verdiepen.
Ziet er goed uit

Nou als er nu meer ge?nteresseerden zijn kunnen we wel eens kijken om met een man of wat samen grillworst te maken.
Heb de spullen hier toch staan en lijkt me wel leuk.

Lijkt mij ook wel wat
 
Mooie productie Peter. Ik houdt alleen niet van worst maken....
[sub]echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet....[/sub]
 
Mooie worsten! Ik hou wel van worsten maken... :)
 
A3aan84 zei:
Mooie worsten! Ik hou wel van worsten maken... :)

Nou je bent van harte welkom hoor om eens mee worst te maken en Katwijk is om de hoek en een partner in crime is wel zo gezellig.
 
Goh wat lijkt me dit leuk om te maken zeg... Super Stim en Hela kruiden en die plastieken 'darm' is alles wat je nodig hebt dus?

Gebruik je plaat 5 mm voor zo'n worst?

Ik begreep al uit een eerder draadje ergens dat je de vellen gewoon mee moet malen voor een goeie binding.

Leuk zeg!
 
chckstrk zei:
Wat is super stim?

Poedervormige samenstelling met een pH-waarde van 7,0 voor een betere kleur, smaak en binding van samengestelde worstsoorten zoals bijvoorbeeld kookworsten en leverworstsoorten. Dit middel verhoogt de pH in het vleeswarenproduct, zodat het waterbindend vermogen ook groter wordt.

Stabilisatoren E450(i), E451(i) en E452(ii), glucosestroop, antioxidant: ascorbinezuur, smaakversterker: mononatriumglutamaat, paprika extract.
 
Super Stim is een bindmiddel dacht ik. Ik maak ze overigens gewoon zonder Super Stim.

Vellen zorgen voor vetje en binding, zonder kan maar is droger. Ik heb nu 2x kipgrill gemaakt zonder maar ga binnenkort is met vel proberen. Worsten smaakte prima overigens.
 
Echt heel mooi om te zien! Dat gaat vast heerlijk smaken.
 
Geweldig, goed bezig B-)
 
ja, Martijn verkoopt het per kg
 
Gril worst ben er gek op. Dus ik ben wel geintresseerd!


gr willem

Peter W zei:
Rich zei:
Mmmm, hier ga ik me even in verdiepen.
Ziet er goed uit

Nou als er nu meer ge?nteresseerden zijn kunnen we wel eens kijken om met een man of wat samen grillworst te maken.
Heb de spullen hier toch staan en lijkt me wel leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan