BasBQ
Beef en Steak

Grillguru Bluetooth thermometer

Ploeg12345

Tondelzoeker
Berichten
6
Goedemorgen deze woningsdag,

Iemand al ervaring met het gebruik van de Grillguru Bluetooth thermometer? Mijn vrouw bracht hem mee, hij ziet er aardig uit maar twijfel of ik niet een bewezen goed merk zal kopen. Van de Grillguru kan ik geen review vinden.

Benieuwd of iemand al gebruikerservaring heeft.

Mgv
Hugo
B0834ABA-D68B-49EB-8CD6-D7C39ADC45D0.jpeg
 
Ik heb deze (helaas) gekocht.
Ben er niet tevreden mee.
5 meter bereik Max, door glazen deur helemaal geen bereik meer.

Batterij is dure knoopcelbatterij, na 1 keer pulled pork is de batterij leeg.

En toen ik laatst 2 lamsrack op de Q aan het roosteren was had ik ruim 6 graden verschil tussen de 2 stukken vlees, het vlees was van dezelfde grote en indirecte bereiding.

Dus slecht bereik, batterijen snel leeg en dure knoopcelbatterij en ook de temperatuur meting vertrouw ik niet helemaal.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wel lief van d’r natuurlijk
Maar na het lezen van bovenstaand bericht kan je’m hopelijk ruilen. 6 graden verschil is aardig wat en als je binnen geen bereik heb kan je’m van de winter niet gebruiken als je binnen de temp niet in de gaten kan houden
 
Dankjewel voor de reacties, geen heel positief verhaal. Gelukkig bon en verpakking nog, ik ga ‘m terugbrengen.
Dat van het bereik voor binnen is een goeie, dat aspect had ik met dit mooie weer niet scherp.
Nu eerst maar lezen met welke thermometers mensen het meest tevreden zijn.

Gisteren trouwens nog iets nieuws geleerd: sommige probes hebben meerdere temperatuurgebieden en sommige probes meten alleen aan de punt.

Fijne (BBQ-) dag nog!
 
Pfff wat een miskoop zeg echt zonde van mijn geld. Bon en doos heb ik al niet meer helaas.
Even al mijn thermometers getest maar het verschil tussen tussen de 2 van grill guru is echt om te huilen.
2a6d9b25d81d61f1ee901ddb5afa0c62.jpg

Zie hier 13 graden verschil in kokend water.

De meest basic thermometer staat precies op 100 graden .

De thermometer van intratuin 35 euro 97 graden.

Dan toch maar investeren in een goede thermometer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan