Kamado_Paul
Sprokkelaar
En toen was "grillbear.nl" uit de lucht..... Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat vaak ook zo.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, ik had beter op moeten letten, maar ja dat is achteraf.En toen was "grillbear.nl" uit de lucht..... Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is dat vaak ook zo.
Ik ben ook via Mollie er achter gekomen waar het bedrag naar is overgemaakt.@Freek niet betweterig bedoelt van mijn kant. Kijk even op https://www.mollie.com/nl/consumers#form en dan bij category "Ben ik slachtoffer van fraude?". Ik zag dat grillbear de betalingen engine van mollie gebruikt heeft. Wellicht dat dat ze de betaling nog hebben vast houden.
Zie privé bericht.@Freek Willems zou je kunnen delen wie achter deze oplichting zit? Ik zou hem ook graag willen contacten om mijn geld terug te krijgen. Alvast bedankt!
Hoi Freek, Superwaardeloos dat dit je overkomt. Ik zou je willen vragen sowieso aangifte te doen. ik lees dat je al aardig wat info hebt over de geldstroom. Het zou natuurlijk super zijn als de dader eieren voor zijn geld kiest ,maar dan is tie nog niet gestopt en kunnen anderen nog de dupe worden op een ander moment of andere manier. De realiteit is dat zulke lui op verschillende platformen verschillende producten aanbieden. Ze moeten gepakt worden!Klopt, ik had beter op moeten letten, maar ja dat is achteraf.
Wel heb ik voordat alles offline is gehaald via 'follow the money' kunnen achterhalen wie achter deze oplichting zit. Ik heb 'm aangegeven dat 'ie het bedrag vandaag retour kan storten en anders ga ik aangifte doen bij de Politie.
Ik weet niet of ik een A-merk te duur vind, zoals eerder aangegeven heb ik 0 ervaring met een kamado en vond ik het de overweging waard om eerst eens te gaan proberen met een low-budget alternatief. Vandaaruit kwam ik ook op GrillBear uit, de lage prijs hoeft in 1e instantie niet per se oplichting te zijn, dit kan ook gaan om opstart- of opruimingsacties of wat dan ook.Dat is wel sneu dat je dat overkomen is, maar het zag er ook vrij snel naar uit dat het oplichting ging zijn.
Ik hoop dat je het geld nog terug gaat zien.
Als je het geld niet kunt recupereren, dan gaat het een zware domper zijn. Want een betrouwbaar A-werk vind je te duur, waardoor je een koopje denkt te doen via een louche site en aan het einde van de rit ga je meer kwijt zijn geweest.
Succes met de recuperatie.
Ik weet niet of ik een A-merk te duur vind, zoals eerder aangegeven heb ik 0 ervaring met een kamado en vond ik het de overweging waard om eerst eens te gaan proberen met een low-budget alternatief. Vandaaruit kwam ik ook op GrillBear uit, de lage prijs hoeft in 1e instantie niet per se oplichting te zijn, dit kan ook gaan om opstart- of opruimingsacties of wat dan ook.
Zoals eerder aangegeven had ik natuurlijk beter op moeten letten, beetje te overhaast gehandeld en haastige spoed....
Ik zou dit gewoon opgeven bij het programma opgelicht en sowieso masaal aangifte doen bij de politie.Ik weet niet of ik een A-merk te duur vind, zoals eerder aangegeven heb ik 0 ervaring met een kamado en vond ik het de overweging waard om eerst eens te gaan proberen met een low-budget alternatief. Vandaaruit kwam ik ook op GrillBear uit, de lage prijs hoeft in 1e instantie niet per se oplichting te zijn, dit kan ook gaan om opstart- of opruimingsacties of wat dan ook.
Zoals eerder aangegeven had ik natuurlijk beter op moeten letten, beetje te overhaast gehandeld en haastige spoed....