BasBQ
Beef en Steak

Grasbuikhaas

Ik vind het wel stoer om een pony op de barbecue te leggen. Het ziet er daarnaast heerlijk en mooi uit.
 
en met het restje kun je een dag later nog een heerlijke lunch snack maken. Kikkoman sojasaus en bieslook maken het af. Koud ook erg lekker!

grasbuik-koud.jpg
 
ik vind het niet heel logisch om het te vergelijken met lam of big (of kalf of kuiken etc) want een pony kan gewoon een volwassen dier zijn, alleen gaat het om de kleinere rassen dan de paarden... ik herinner me ook de wilde keuken en daarin werd geloof ik zelfs geroepen dat bij paarden en ponies, in tegenstelling tot runderen, hoe ouder het dier hoe beter het vlees!

natuurlijk is een pony wel net zo vreselijk schattig als het biggetje en lammetje enzo, dus die vergelijking volg ik wel weer.  ;)

mocht ik bij de luxe paardenslager zijn de komende tijd, dan zal ik hem eens uithoren of hij ook (stiekum dan wel openlijk) pony verkoopt.
 
Camiel zei:
Geen problemen Bert, slager Ad is een gezamenlijke vriend, en ach beter dat Jackass het zegt dan iemand met zijn volle verstand ;)

Zo is het Camiel, binnenkort ga ik weer naar Adje, ga ik ook pony bij hem bestellen. 22 september moet ik terug komen in het ziekenhuis in Uden, rij ik gelijk bij slager Ad langs
 
Ziet er smakelijk uit hoe je het ook noemt. En daar gaat het toch om. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan