Beef en Steak

Goedkope alternatieven hulpmiddelen

terracotta onderschalen uit het tuincentrum kan je ook prima als diffusor plate gebruiken. kosten ca €2,-

Led lampjes met magneten van de Action (of Lidl).

Ik heb mijn set net aangeschaft en gisteren mijn eerste kook gedaan. Deze dingetjes heb ik gekocht.

e60e2a57bd67ac7c0df0816b5567eb2c.jpg

Druipbak ikea van 5 euro. Is van rvs en iets van 34 cm. Past perfect

ccabd102909669da5d7f74c7fdfaf557.jpg

Lashandschoenen via bol.com. Ik gebruik deze ook voor mijn houtkachel en werkt perfect. 20 euro

a55b69251382fd78b519fc29c6b5a540.jpg

Vleestang 40cm gewoon gekocht bij de kookwinkel. Deze was vorige week in de aanbieding voor 12,95.

Verder heb ik inderdaad ook thermometer Fantast van ikea. Ondanks dat ik een Meater heb komt deze heel goed van pas bij kleinere stukken vlees omdat de meater er best ver in moet. Kost maar een euro of 6.

Ik heb overigens veel tips uit het boek van Noskos gehaald dus credits naar hem.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vergelijkbare tang heb ik bij de Sligro gekocht voor iets van 4 or 4,50.

Ik gebruik geen verfstripper maar elektrische onkruidbrander (zonder het opzetstuk die bedacht is voor het aansteken van de bbq) ook een aantal jaren geleden gekocht in de supermarkt voor €10

Is dat de FERM (de enige die ik nu zie op de website van Action)?
Het elektrische gereedschap van de Action is inderdaad van Ferm, het werkt voor thuisgebruik prima.

Jammer dat er nog geen draadloze (oplaadbare) variant is. De kamado staat best ver van een stopcontact af en een lange verlengsnoer afrollen vind ik zo'n gedoe.

Jammer dat er nog geen draadloze (oplaadbare) variant is. De kamado staat best ver van een stopcontact af en een lange verlengsnoer afrollen vind ik zo'n gedoe.
Is dan de onkruidbrander op gas voor jou geen betere optie?

Ik heb verschillende bbq-tangen gekocht/cadeau-gekregen en verzameld de prijzigste set was geloof ik 90 euro maar ik grijp altijd maar naar 1.

Grijpt gewoon als de beste, heeft (vind ik) de juiste lengte en het meest ideale ophang haakje van alle tangen

Ik heb verschillende bbq-tangen gekocht/cadeau-gekregen en verzameld de prijzigste set was geloof ik 90 euro maar ik grijp altijd maar naar 1.

Grijpt gewoon als de beste, heeft (vind ik) de juiste lengte en het meest ideale ophang haakje van alle tangen

Zelf heb ik er zo één maar dan met kunstof aan het uiteinde. Dan kun je ze binnen ook gebruiken om in pannen te werken die je niet wilt bekrassen.

Deze vind ik zelf ook het beste, mooi stevig.en kost geen drol .
Heb ook een tang van forged, mooi om te zien maar niet stabiel,gebruik altijd die van de action.

Ik kwam deze nog tegen uit 2014, mijn eerste pizzaschep. Een platgeslagen blik van een stoffer en blik set van de Action. Destijds €2,95 lees ik terug in mijn berichten.
Toen was een pizzaschep ook nog relatief duur, ik was hier destijds wel erg tevreden mee.

Ik zie dat een pizzaschep in 2025 bij Ikea €7,99 kost, net zo veel als dezelfde stoffer en blik nu kost bij Lidl.

Maar vond hem te leuk om hem niet te benoemen.....

Afbeelding 1.jpeg

Laatst bewerkt:

Top tangetje "heb hem zelf ook"

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Ik kwam deze nog tegen uit 2014, mijn eerste pizzaschep. Een platgeslagen blik van een stoffer en blik set van de Action. Destijds €2,95 lees ik terug in mijn berichten.
Toen was een pizzaschep ook nog relatief duur, ik was hier destijds wel erg tevreden mee.

Ik zie dat een pizzaschep in 2025 bij Ikea €7,99 kost, net zo veel als dezelfde stoffer en blik nu kost bij Lidl.

Maar vond hem te leuk om hem niet te benoemen.....

Bekijk bijlage 74530
Heb in het begin ook wat geëxperimenteerd
Maar onze Zweedse vrienden fixen het weer voor €8,-? Nog niet eerder gezien

Zijn de bakblikken en het deksel rek hier al genoemd en de Fantast kernthermometer?

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan