Rick07
Sprokkelaar
Zeker, heb de blauwe stugge en oranje flexibele. Zijn perfecte mesjes.F Dick ook prima
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Komen volgens mij bij BasBq vandaan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker, heb de blauwe stugge en oranje flexibele. Zijn perfecte mesjes.F Dick ook prima
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Vergelijkbare tang heb ik bij de Sligro gekocht voor iets van 4 or 4,50.Ik heb mijn set net aangeschaft en gisteren mijn eerste kook gedaan. Deze dingetjes heb ik gekocht.
![]()
Druipbak ikea van 5 euro. Is van rvs en iets van 34 cm. Past perfect
![]()
Lashandschoenen via bol.com. Ik gebruik deze ook voor mijn houtkachel en werkt perfect. 20 euro
![]()
Vleestang 40cm gewoon gekocht bij de kookwinkel. Deze was vorige week in de aanbieding voor 12,95.
Verder heb ik inderdaad ook thermometer Fantast van ikea. Ondanks dat ik een Meater heb komt deze heel goed van pas bij kleinere stukken vlees omdat de meater er best ver in moet. Kost maar een euro of 6.
Ik heb overigens veel tips uit het boek van Noskos gehaald dus credits naar hem.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Is dat de FERM (de enige die ik nu zie op de website van Action)?Verfstripper (€8 action) ipv looftlighter.
Het elektrische gereedschap van de Action is inderdaad van Ferm, het werkt voor thuisgebruik prima.Is dat de FERM (de enige die ik nu zie op de website van Action)?
Is dan de onkruidbrander op gas voor jou geen betere optie?Jammer dat er nog geen draadloze (oplaadbare) variant is. De kamado staat best ver van een stopcontact af en een lange verlengsnoer afrollen vind ik zo'n gedoe.
Zelf heb ik er zo één maar dan met kunstof aan het uiteinde. Dan kun je ze binnen ook gebruiken om in pannen te werken die je niet wilt bekrassen.Ik heb verschillende bbq-tangen gekocht/cadeau-gekregen en verzameld de prijzigste set was geloof ik 90 euro maar ik grijp altijd maar naar 1.
Grijpt gewoon als de beste, heeft (vind ik) de juiste lengte en het meest ideale ophang haakje van alle tangen
![]()
Barbecuetang | Action NL
Met deze metalen tang zorg je ervoor dat het vlees op de barbecue of grill aan beide kanten goed gaar wordt. | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!www.action.com
Deze vind ik zelf ook het beste, mooi stevig.en kost geen drol .Ik heb verschillende bbq-tangen gekocht/cadeau-gekregen en verzameld de prijzigste set was geloof ik 90 euro maar ik grijp altijd maar naar 1.
Grijpt gewoon als de beste, heeft (vind ik) de juiste lengte en het meest ideale ophang haakje van alle tangen
![]()
Barbecuetang | Action NL
Met deze metalen tang zorg je ervoor dat het vlees op de barbecue of grill aan beide kanten goed gaar wordt. | Bezoek vandaag jouw favoriete Action winkel in Nederland!www.action.com
Top tangetje "heb hem zelf ook"Ik heb verschillende bbq-tangen gekocht/cadeau-gekregen en verzameld de prijzigste set was geloof ik 90 euro maar ik grijp altijd maar naar 1.
![]()
Barbecuetang | Action NL
Heb in het begin ook wat geëxperimenteerdIk kwam deze nog tegen uit 2014, mijn eerste pizzaschep. Een platgeslagen blik van een stoffer en blik set van de Action. Destijds €2,95 lees ik terug in mijn berichten.
Toen was een pizzaschep ook nog relatief duur, ik was hier destijds wel erg tevreden mee.
Ik zie dat een pizzaschep in 2025 bij Ikea €7,99 kost, net zo veel als dezelfde stoffer en blik nu kost bij Lidl.
Maar vond hem te leuk om hem niet te benoemen.....
Bekijk bijlage 74530