Beef en Steak

Goedkope alternatieven hulpmiddelen

terracotta onderschalen uit het tuincentrum kan je ook prima als diffusor plate gebruiken. kosten ca €2,-

Led lampjes met magneten van de Action (of Lidl).

Ik heb mijn set net aangeschaft en gisteren mijn eerste kook gedaan. Deze dingetjes heb ik gekocht.

e60e2a57bd67ac7c0df0816b5567eb2c.jpg

Druipbak ikea van 5 euro. Is van rvs en iets van 34 cm. Past perfect

ccabd102909669da5d7f74c7fdfaf557.jpg

Lashandschoenen via bol.com. Ik gebruik deze ook voor mijn houtkachel en werkt perfect. 20 euro

a55b69251382fd78b519fc29c6b5a540.jpg

Vleestang 40cm gewoon gekocht bij de kookwinkel. Deze was vorige week in de aanbieding voor 12,95.

Verder heb ik inderdaad ook thermometer Fantast van ikea. Ondanks dat ik een Meater heb komt deze heel goed van pas bij kleinere stukken vlees omdat de meater er best ver in moet. Kost maar een euro of 6.

Ik heb overigens veel tips uit het boek van Noskos gehaald dus credits naar hem.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vergelijkbare tang heb ik bij de Sligro gekocht voor iets van 4 or 4,50.

Ik gebruik geen verfstripper maar elektrische onkruidbrander (zonder het opzetstuk die bedacht is voor het aansteken van de bbq) ook een aantal jaren geleden gekocht in de supermarkt voor €10

Is dat de FERM (de enige die ik nu zie op de website van Action)?
Het elektrische gereedschap van de Action is inderdaad van Ferm, het werkt voor thuisgebruik prima.

Jammer dat er nog geen draadloze (oplaadbare) variant is. De kamado staat best ver van een stopcontact af en een lange verlengsnoer afrollen vind ik zo'n gedoe.

Terug
Bovenaan Onderaan