Rick07
Sprokkelaar
Zeker, heb de blauwe stugge en oranje flexibele. Zijn perfecte mesjes.F Dick ook prima
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Komen volgens mij bij BasBq vandaan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker, heb de blauwe stugge en oranje flexibele. Zijn perfecte mesjes.F Dick ook prima
Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
Vergelijkbare tang heb ik bij de Sligro gekocht voor iets van 4 or 4,50.Ik heb mijn set net aangeschaft en gisteren mijn eerste kook gedaan. Deze dingetjes heb ik gekocht.
![]()
Druipbak ikea van 5 euro. Is van rvs en iets van 34 cm. Past perfect
![]()
Lashandschoenen via bol.com. Ik gebruik deze ook voor mijn houtkachel en werkt perfect. 20 euro
![]()
Vleestang 40cm gewoon gekocht bij de kookwinkel. Deze was vorige week in de aanbieding voor 12,95.
Verder heb ik inderdaad ook thermometer Fantast van ikea. Ondanks dat ik een Meater heb komt deze heel goed van pas bij kleinere stukken vlees omdat de meater er best ver in moet. Kost maar een euro of 6.
Ik heb overigens veel tips uit het boek van Noskos gehaald dus credits naar hem.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Is dat de FERM (de enige die ik nu zie op de website van Action)?Verfstripper (€8 action) ipv looftlighter.
Het elektrische gereedschap van de Action is inderdaad van Ferm, het werkt voor thuisgebruik prima.Is dat de FERM (de enige die ik nu zie op de website van Action)?