BasBQ
Beef en Steak

Goedenavond

T

Topper

Gast
Goedenavond allemaal,

Sinds 2 maanden ben ik gestopt met het roken van tabak, sigaretten, e.d. Het geld dat ik daarmee uitspaar had ik netjes apart gezet, zodat ik daar mettertijd iets leuks voor zou kunnen kopen. Nou dat kopen is in ieder geval gelukt. Sinds een week ben ik de trotse bezitter van een Weber Spirit E320 Classic. Ik dacht zelf dat deze gietijzeren grillroosters zou hebben, maar helaas. Deze heb ik dus maar bijbesteld en gisteren ontvangen. Te samen met de aangeschafte gasfles moet ik nu nog minstens 2 maanden gestopt blijven met roken voordat het totale bedrag compleet is, maar ik denk dat dat gaat lukken. Tijdens het zoeken hoe de bijgeleverde ge?mailleerde stalen roosters gereinigd dienen te worden, stuitte ik op deze site. Ik heb plaatjes gekeken en sappige verhalen gelezen en wist toen dat ik me hier moest aanmelden. Ik heb nog een hoop te leren.

Groet Gerhard
 
hoi Gerhard,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!

Topper zei:
Te samen met de aangeschafte gasfles moet ik nu nog minstens 2 maanden gestopt blijven met roken voordat het totale bedrag compleet is

Misschien was het een idee geweest om meer te roken alvorens te stoppen, dan verdien je het sneller terug

 
Terug
Bovenaan Onderaan