Beef en Steak

Gezonde hamburger

Peter64

BBQ Junkie
Vandaag eens extra gezond gedaan.
Ik had vorige week een lekkere hoeveelheid hamburgers in voorraad gemaakt.
Veel groenten gegrild en daarbij een hamburgertje van 150 gr. puur rundergehakt.

Bratpaprika's, tomaat, runderburgers en broodjes passen precies op mijn oude W47.

IMG_3879.jpg

IMG_3880.jpg

Op het moment van dit schrijven is alles op........... :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Maar brood is nooit gezond voor de lijn althans :p
:ROFLMAO: :ROFLMAO:, Nee de rest wat op dit forum gepresenteerd wordt is lijnvriendelijk........

:ROFLMAO: :ROFLMAO:, Nee de rest wat op dit forum gepresenteerd wordt is lijnvriendelijk........
Tja, wat is gezond. Daar zijn de meningen sterk over verdeeld. In mijn geval was het verwijderen van brood uit mijn dieet (vervangen eieren met spek, eten van gezond verzadigd vet, maar ook veel groente) reden om 20 kg kwijt te raken. Dus veel van de foto’s die voorbij komen zijn mijn inziens gewoon gezond hoor. Zolang je zorgt voor biologisch vlees en groente, krijg je genoeg voedingstoffen binnen. Voordeel is dat vet verzadigd waardoor je calorie inname vaak automatisch wordt belerkt. Ik eet in ieder geval stukken minder tegenwoordig en heb veel minder vaak honger. Wat ik wil zeggen is dat je jezelf niet te gek moet laten maken door wat onze west europese norm van “gezond”. Als je het mij vraagt kan je beter een thomahawk van een bio rund nemen als ontbijt als een boterham met pindakaas(mits je daarna echt luistert naar je hongergevoel en niet je trek :p )

ps dit is maar mijn bescheiden mening

Ik schrok van het onderwerp, gezonde hamburger. Dacht daar komen de vegetarische hamburgers aan, niet dat daar wat mis mee zou zijn maar ze zouden mij daar niet wakker voor hoeven te maken.
Ze zien er lekker uit, had ik gelust

Fijne burger zo. Krijg er gelijk hoger van

Terug
Bovenaan Onderaan