Ik zit al een tijdje met het idee van een gevulde rollade in mijn hoofd. Vandaag moest het er maar eens van komen.
Ik had van tevoren bedacht dat ik er een topic over aan ging maken. Dus de telefoon was bij de hand. Zul je uiteraard dan net zien dat er alles om je heen gebeurd met de kinderen en dat je uiteindelijk de een deel van de foto's vergeten bent. X(
Maar hetgeen ik heb wil ik uiteraard met jullie delen.
De begin situatie:

een beetje rub erin.

De vulling (ui en champignon met PeZo en een beetje rub)

Dan nog iets met aardappels en de hollandse mandoline

Ook de buitenkant van de rollade nog met rub ingesmeerd. De aardappel schijfjes met PeZo knoflook olie in een bakske.
Op de Q ermee.

Het resultaat

Van de aardappelbakskes heb ik dan weer geen foto gemaakt X(
De rollade was erg lekker. Had van mij nog wel iets meer smaak aan de vulling gemogen. Volgende keer iets met bacon of ham proberen. Verder waren de aardappels lekker maar ook daar mocht iets meer smaak aan.
Ik had van tevoren bedacht dat ik er een topic over aan ging maken. Dus de telefoon was bij de hand. Zul je uiteraard dan net zien dat er alles om je heen gebeurd met de kinderen en dat je uiteindelijk de een deel van de foto's vergeten bent. X(
Maar hetgeen ik heb wil ik uiteraard met jullie delen.
De begin situatie:

een beetje rub erin.

De vulling (ui en champignon met PeZo en een beetje rub)

Dan nog iets met aardappels en de hollandse mandoline

Ook de buitenkant van de rollade nog met rub ingesmeerd. De aardappel schijfjes met PeZo knoflook olie in een bakske.
Op de Q ermee.

Het resultaat

Van de aardappelbakskes heb ik dan weer geen foto gemaakt X(
De rollade was erg lekker. Had van mij nog wel iets meer smaak aan de vulling gemogen. Volgende keer iets met bacon of ham proberen. Verder waren de aardappels lekker maar ook daar mocht iets meer smaak aan.