BasBQ
Beef en Steak

Genieter van Fleisch

DanDeKnoeier

Tondelzoeker
Berichten
5
Hallo allemaal, ik ben Dan De Knoeier a.k.a. Daniel (33).

Google bracht mij geregeld naar deze website als ik weer eens iets niet wist. Meestal vond ik hier ook wel het antwoord, dus hoogtijd voor een account :)

Al sinds ik klein was ben ik groot fan van de BBQ. Helaas heb ik 5 jaar lang wat minder kunnen genieten van de BBQ vanwege woning restricties. Alleen gas was toegestaan maar dat is in mijn ogen geen BBQ maar een verkapt gasfornuis waarbij een pan niet noodzakelijk is.

Gelukkig na elke mindere periode komt een goede, vorig jaar ben ik verhuisd naar een volwaardige woning met tuin waarbij ik lekker zelf kan bepalen wat ik wel of niet in de fik steek. En wat doe je dan? Feuerhand Pyron kopen, inclusief grillplaat. Ook mijn oude vertrouwde Weber die 5 jaar lang in de berging heeft gestaan kon weer geregeld van stal. Maar ik miste iets, een stukje klei van 100kg. Na wat overtuigingswerk richting mijn vrouw kon ik eindelijk overgaan tot aanschaf. En sinds gisteren is onze familie uitgebreid met een Bastard Urban Large met de nodige accessoire.

Ohja, ik was altijd een mooi weer knoeier, maar vrouwlief heeft mij verplicht om ook in de winter wekelijks gebruikt te gaan maken van de kamado, zal wel iets te maken hebben met de aanschafprijs ofzo :)
 
Je hebt een pracht van een brok klei in de familie gehaald. Het gebruik ervan in de winter zal je alvast verrassen in de positieve zin.
 
Welkom. Wat heb jij een verstandige vrouw. Wees er maar zuinig op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan