BasBQ
Beef en Steak

Gegrilde groente voor de Fotowedstrijd ;-)

 
 
 
 
 

Sander72

BBQ Junkie
Berichten
6.894
Beste BBQ-vrienden!

Vandaag zoveel varkentjes voorbij zien komen... eentje met een appel, een ander met een fles whisky in z'n bek... schitterende creaties!

Ik zag ook een hoop groente... die lag er netjes omheen... dat bracht me op een idee!



Lekkere gegrilde groenten dus, en om ook weer een leuke foto voor de wedstrijd te maken, heb ik Katrien en haar vleugels ook uitgenodigd!









In plaats van een beercan, koos ik voor lemon and lime en onderin het badje (later nog) wat appelsap:





Eentje om de vleugels te showen:





Mooi bordje zo toch?



Bedankt voor het kijken!
 
Ziet er weer puik uit pikkebaas!
 
Mooi weer Sander!
 
toch kan jij dit wel  ;)
 
Ziet er goed uit Sander!
Ik zie alleen maar 1 vleugel op de foto, en het onderwerp voor de wedstrijd is Chickenwings...
Ik denk dat je jammer genoeg genoegen moet nemen met een DQ  ;)
 
Ceriel zei:
Ziet er goed uit Sander!
Ik zie alleen maar 1 vleugel op de foto, en het onderwerp voor de wedstrijd is Chickenwings...
Ik denk dat je jammer genoeg genoegen moet nemen met een DQ  ;)
Haha, goed bezig Ceriel. Gelijk de concurrentie uitschakelen :))
Maar toegeven ziet er lekker uit sander
 
Sander72 zei:
Vandaag zoveel varkentjes voorbij zien komen... eentje met een appel, een ander met een fles whisky in z'n bek... schitterende creaties!

dat ziet er puik uit, maar een varken aan de whisky? ben je nou een whisky minnende pitmaster aan het uitschelden of hebben we het hier over een culinair hoogstandje?  (zien!?)  :p
 
Inderdaad, skon foto's.. Ziet er heerlijk uit... :)
 
Marieken zei:
Sander72 zei:
Vandaag zoveel varkentjes voorbij zien komen... eentje met een appel, een ander met een fles whisky in z'n bek... schitterende creaties!
dat ziet er puik uit, maar een varken aan de whisky? ben je nou een whisky minnende pitmaster aan het uitschelden of hebben we het hier over een culinair hoogstandje?  (zien!?)  :p

Met dank aan Dominique en Ceriel, ik heb hun foto's even gebruikt van vleesboek:







Lachen toch?  :D

 
Ceriel zei:
Ziet er goed uit Sander!
Ik zie alleen maar 1 vleugel op de foto, en het onderwerp voor de wedstrijd is Chickenwings...
Ik denk dat je jammer genoeg genoegen moet nemen met een DQ  ;)

Dit was echt een bijzondere kip Ceriel, hij had 2 vleugels EN twee poten... echt!  :)

Maar is goed hoor, als je zo wil winnen... stuur die DO maar naar me toe dan, daar neem ik genoegen mee!  ;)
 
Sander72 zei:
11209469_10204585464662227_327074116123010066_n_zps2ziainmo.jpg
[/URL]

Lachen toch?  :D

jaaaaaa die is briljant! pigs nose whisky, van de sheepdip makers zie ik  op internet, geniaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan