BasBQ
Beef en Steak

Geef je hier op voor Steven & Me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe ook graag mee, heb de ingredi?nten voor deze maand al besteld :D
 
Aan iedereen die zich recent heeft aangemeld:

Inhalen mag!  ;)

Gewoon een uitdaging uitkiezen, bereiden, lekker eten en de foto's posten in het betreffende draadje...

Vergeet ook niet om een teller aan te maken (http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=3588.0) of op de controller-site zodat wij op tijd de badges kunnen uitdelen.
Brons na 10 uitdagingen, zilver bij 25, en een gouden Steven in mei 2016 (als je ze allemaal gemaakt hebt)

Succes!
 
Aankomende maand mijn eerste S&M, (staat al gereed in het secret part of this forum....) graag mij alvast voor de volgende op de lijst zetten aub!!!  B-)

 
dave79 zei:
Aankomende maand mijn eerste S&M, (staat al gereed in het secret part of this forum....) graag mij alvast voor de volgende op de lijst zetten aub!!!  B-)
Je staat er weer bij Dave. Juni 2017  :D
 
Ceriel, mag ik er weer op voor juli 2017. Geeft weer een goede reden om weer eens on de boeken te neuzen.
 
In de lijst met komende deelnemers zie ik dat september 2016 er niet bij staat. Wellicht nog toevoegen?
 
WillemHvdW zei:
In de lijst met komende deelnemers zie ik dat september 2016 er niet bij staat. Wellicht nog toevoegen?


( Lijst? Die heb ik even gemist. Waar staat die? )

Laat maar..........gevonden
 
Ik wil ook mee doen, zojuist de steven & me van januari gedaan.

Begrijp ik het goed dat je het verslag tot eind van de maand moet bewaren en in een apart topic moet plaatsen?
 
Jaakke zei:
Ik wil ook mee doen, zojuist de steven & me van januari gedaan.

Begrijp ik het goed dat je het verslag tot eind van de maand moet bewaren en in een apart topic moet plaatsen?
Je staat op de lijst voor augustus 2017 en ja op het eind van de maand wordt een resultaten topic aangemaakt waarin je jouw verslag mag posten.

O ja op de controller site kun je makkelijk je S&M sessies bijhouden door de tag "Steven & Me" te plaatsen, je kunt dan bijvoorbeeld ook je onderschrift automatisch laten aanpassen door middel van de "stevencount" tags en een overzicht in het steven&me teller door middel van de stevenlist tags.
 
Ik zie zoveel lekkere dingen in deze sectie van het forum, dus wil ook graag meedoen.
 
Ceriel zei:
Ik zet je erbij Richard. Veel plezier met je inhaalactie!

Leuk, dank je. Heel wat in te halen idd. Vinden ze thuis niet erg  :)
 
Ik zal er ook maar eens aan gaan beginnen. Ik zie zoveel lekkers voorbij komen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan