BasBQ
Beef en Steak

Geef je hier op voor Steven & Me.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga er ook mee beginnen, ik zal morgen de challenge van maart gaan proberen te maken! Heb nog een hoop in te halen! Ik hoef vooralsnog niet op de lijst om een gerecht uit te zoeken, heb de boeken niet eens namelijk  :D
 
LeonQ zei:
Ik ga er ook mee beginnen, ik zal morgen de challenge van maart gaan proberen te maken! Heb nog een hoop in te halen! Ik hoef vooralsnog niet op de lijst om een gerecht uit te zoeken, heb de boeken niet eens namelijk  :D
September 2017 is voor jou.
Je hoeft voorlopig de boeken ook nog niet te hebben. Alle recepten zijn omschreven in de posts.
 
Ik vind de september fotowedstrijd een goede om me hier ook aan te melden en elke maand de uitdaging aan te gaan!
En ik ben gek op badges! Dus count me in!
 
Mag ik januari 2018 doen?! B-) (Mogelijk dat ik dan op vakantie ben, maar dat regelen we tegen die tijd dan wel even...)
Vanavond ga ik de burgers voor mei maken...
 
Ceriel zei:
Veen zei:
Mag ik januari 2018 doen?! B-) (Mogelijk dat ik dan op vakantie ben, maar dat regelen we tegen die tijd dan wel even...)
Vanavond ga ik de burgers voor mei maken...
Je staat erbij  :)

Toppie, we gaan een mooi recept uitzoeken :D
 
Zet  mij er ook maar bij  :)
 
Lijkt mij wel gaaf wat meer variatie te doen op de bbq, begrijp ik het goed dat ik ook uitdagingen uit het verleden mag doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan