BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd oktober 2020: “BBQuemotions.”

Hier is dan mijn inzending...


Eindelijk uit Quarantaine dus we konden wat foto's gaan maken. Ik zie dat mensen worstelen met deze uitdaging wat ik wel begrijp dan al mijn eigen gepieker.
  • Een kat die met en rib ervandoor gaat en een rotschop krijgt??
  • Twee kinderen die ik na een week rantsoen om een kippenpoot laat vechten hangend aan een draadje ???
  • Een naakte vrouw die kookt terwijl ik haar met 5 vrienden tips geef...
  • Een rateland door op de kolen van mijn BGEXL te gaan staan... (hell no)
  • Het konijn slachten van mijn zoon terwijl hij erbij staat....??
  • ....hem vervolgens zelf het konijn aan het spit laat doen...??
Tja... de onderwerpen liepen toch tegen wat weerstand op..

Uiteindelijk is dit het geworden:

Onder het motto:

Better than Grill When it Rains than to Not Grill When the Sun Shines!

Bekijk bijlage 11141

Prachtige reportage en mooie foto voor de wedstrijd, maar mis het gerecht een beetje op de foto
 
@Trijsie : de regels van de fotowedstrijd luiden:

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-10-2020
middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Gelieve 1 foto (reactie) te verwijderen.
Dit topic ALLEEN 1 inzending plaatsen. anders kunnen wij van het beheer geen Poll maken voor de wedstrijd.
 
Laatst bewerkt:
Trijsie, heerlijke foto's! Fijn om ze allebei even te kunnen zien!

Ik begrijp al je overwegingen vooraf, ik snap alleen niks van de afweging daarbij om tot deze inzending(en) te komen.

Meer specifiek, hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat dit idee gesneuveld is? En kan je daar wellicht nog op terug komen voor een derde inzending?
  • Een naakte vrouw die kookt terwijl ik haar met 5 vrienden tips geef...
Ik zie vaker vreemde berichten hier op het Genootschap, maar deze spant de kroon.

Graag een reactie.
 
Dat is omkoping!
 
Sander. Z’n meisje maakt de foto’s
En dat is alweer een diskwalificatie.. 😜 nee grapje natuurlijk, ik begrijp dat dit niet de interpretatie van de regels dient te zijn, maar toch:

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-10-2020
middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.
 
Hoe dan ook gemaakt, je staat er mooi op hoor.
 
Ik heb nav de post van Sander, toch het idee dat we hier een open eindje hebben……
Hoe zit dat nu met die dame in eva outfit....?
Wellicht iets voor een nieuwe foto…………..
 
Dat bedoel ik. Trijsie krijgt het natuurlijk nooit goedgekeurd om naakte dames rond de BBQ te laten dansen

Maar weer in topic. Mooie inzendingen mannen.
Er is weer lekker met de BBQ in de weer geweest. Top
 
Om door een ringetje te halen!
Hier word ik zo blij van, de rooie gloed van de kolen en de geur van een dicht schroeiend biefje.

Hier de link naar mijn iets te gezonde maaltijd voor een zaterdag. Maar de smaakt was raak:

3E69C5C7-C213-435F-8CF5-24252B22822C.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan