Beef en Steak

Fotowedstrijd november 2024 - flamberen kun je leren.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Frits
  • Startdatum Startdatum
Ik was van plan nog een upload te doen om als enige inzender het cameraatje te winnen.
maar zo'n schitterende plaat als van sander72 overtref ik niet vrees ik...

@Sander72 van harte gefeliciteerd met het winnen van de fotowedstrijd.
Je was de enige foto deze maand, denk niet dat andere inzendingen enige kans maakten deze keer.

Dank je Frits, ik ben blij met die zege maar wel een beetje teleurgesteld in de manier waarop... als enige deelnemer is dat nou niet zo'n spannende stemronde.

Eens nadenken hoe we met een nieuw onderwerp wat meer animo kunnen vinden voor deelname. Ik ga proberen wat leuks te verzinnen!

Gefeliciteerd Sander! Met zo'n mooie plaat had je sowieso een grote kans op winst gehad, maar ik snap dat je hem liever 'echt' had gewonnen.
Benieuwd met wat voor onderwerp je komt!

Het waren mooie plaatjes Sander. Ik denk dat het toch moeilijk was geweest om je te verslaan. 🥳
Gefeliciteerd!

Nou nou , niet zo snel hoor wil eerst wel mijn zeer overwogen stem uitbrengen 🙈.

Stemmen kan iedereen, maar dan zijn er wel deelnemers nodig...

'Wat een feest' zegt mijn dochter... historische overwinning, enige deelnemer.

Gefeliciteerd Sander, had graag het vuur aan je schenen gelegd maar helaas bepaald het lot even anders voor mij.

Ben zeer benieuwd naar het volgende onderwerp.

Jammer voor het onderwerp. Het was een mooi onderwerp wat voor vlammende plaatjes had kunnen zorgen. Helaas was de november maand ook hier te druk.

Gefeliciteerd Sander, op jou konden we weer rekenen! En ach, met al die overwinningen van jou is dit ook wel eens een originele toch?

In december zal de barbecue bij veel meer mensen weer vaker aan staan

Gefeliciteerd Sander! Een mooi winnend plaatje!

Gefeliciteerd Sander!
Wat een prachtig mooi vlammend plaatje heb je weten vast te leggen 👌🏻🔥

Gefeliciteerd Sander!

Is dit al eens eerder voorgekomen dat er niet gestemd hoefde te worden?

Is dit al eens eerder voorgekomen dat er niet gestemd hoefde te worden?

Bij mijn weten niet, laten we vooral hopen dat het uniek blijft! Zo is er niks aan.

Dank je Frits, ik ben blij met die zege maar wel een beetje teleurgesteld in de manier waarop... als enige deelnemer is dat nou niet zo'n spannende stemronde.
Persoonlijk vind ik dit 1 van de mooiste foto inzendingen aller tijden, misschien is dat een pleister op de wonde.
Mooi tegenlichtje met een klein onzichtbaar opvullichtje aan de voorkant.

Kan me voorstellen dat het leuker is te winnen van een groot aantal inzendingen maar eens met bovenstaande opmerkingen.
Je inzending is van zeer hoge kwaliteit dus wat mij betreft gewoon een volwaardige winnaar!!

Terug
Bovenaan Onderaan