BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd mei 2024 - All-in Grieks!

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.075
Voor deze maand is het onderwerp: all-in Grieks.

Gekozen door de winnaar van de fotowedstrijd van april, Marc @mrooding

“Omdat ik net sinds gisteren op kreta zit gaan we deze maand all in grieks!”

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-05-2024 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt, en je plaatst een link naar dat draadje bij je foto!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame
 
Haal de ouden borden maar al vast van stal en open een lekker flesje ouzo Jamas 😋

Leuk onderwerp voor deze maand Marc 😀
 
Leuk! Hier gaan we mee aan de slag 👍
 
Mooi onderwerp.

Ik ga mijn best doen om deze maand tijd te vinden om mee te doen.
 
Als ik tege mn vrouw zeg we gaan deze maand op z'n grieks heeft ze er wel een ander beeld bij 🤣 en dan mag ik deze maand gerust van haar overslaan hahahaha

Leuk onderwerp! heerlijke bekri meze maar wat minder aantrekkelijk voor een fotowedstrijd 🤔

Edit; mag toch meedoen deze maand de vrouw keurt het goed 🤣🤣
 
Laatst bewerkt:
Als ik tege mn vrouw zeg we gaan deze maand op z'n grieks heeft ze er wel een ander beeld bij en dan mag ik deze maand gerust van haar overslaan hahahaha

Leuk onderwerp! heerlijke bekri meze maar wat minder aantrekkelijk voor een fotowedstrijd

Edit; mag toch meedoen deze maand de vrouw keurt het goed
Op die manier is een beercan chicken ook op zijn Grieks
 
Gisteren de vakantie naar Griekenland geboekt. Ik heb nog wat inspiratie van vorig jaar, lekker gegeten daar.
 
Sirtaki rond The Bastard

1000012071.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gister een heerlijk griekse procureurrollade gemaakt.
1000028343.jpg


 
Terug
Bovenaan Onderaan