BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd Juni 2021 "Funky Fusion"

 
 
 
 
 
 

mrooding

Administrator
Forumleiding
Berichten
1.152
Het onderwerp voor deze maand is: "Funky Fusion”.

"
Fusion

Fusion vind ik een van de bijzonderste keukens. Ook omdat vanuit daar zoveel nieuwe gerechten en unieke combinaties van keukens en smaken bij elkaar komen.

Fusion is niets anders dan verschillende kooktechnieken, culturen, kookstijlen en tradities samen laten smelten (combineren) in 1 gerecht.

Met andere woorden; hoe creatief gaan we het maken? 😉
"

Gekozen door de winnaar van vorige maand: @RenZwi

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30-06-2021, 23:59h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!
 
Even geen idee toen ik het thema zag, maar inmiddels al wat bedacht. Eens kijken of het wat wordt.
 
Dat maakt het tot een uitdaging heren 😉
 
Ik ga de eerste inzendingen afwachten en dan zien of ik iets kan verzinnen.
 
Het is geen rocket science 😉.

 
Ik ga de eerste inzendingen afwachten en dan zien of ik iets kan verzinnen.

Nou zeg, ik dacht dat jij het voortouw zou nemen.

@RenZwi, ik ga me er eens in verdiepen. Leuke opdracht
 
Sinds ik hier zit, heb ik toch al willen merken dat de meeste inzendingen vooral de laatste week binnen komen :ROFLMAO:

Dat komt door slecht weer, recepten zoeken, beoordelen wat de collega's doen.....etc 😉
 
Leuke opdracht!!!! Ga ook eens iets bedenken. Moet toch een keer een poging wagen
 
Vooral de 2e regel " Geen menselijke vlees foto's " valt me tegen, wilde net onze oude buuf ( niet oud in jaren ) op de bbq leggen .. die is uit diverse culturen ontstaan dus al deels een fusie product ;) .

ik ga denken of ik wat kan bedenken als inzending, succes aan alle deelnemers en dat de beste mag winnen !
 
Curryworst met hagelslag is een fusie tussen de duitse snack en het hollandse ontbijt. Dus vele fusies. Misschien nog even verder zoeken.
 
Laat ik de eerste zijn 😉.
2CB1C05F-4EB4-4170-8488-2E08B8049500.jpeg


 
Terug
Bovenaan Onderaan