Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In het wedstrijd reglement staat je laat in een apart draadje "Zien" da's meer dan een stukje tekst.Daar had ik totaal over heen gelezen. Heb geen foto's gemaakt van de bereiding. Is een stukje text ook afdoende?
Ja dat las ik ook.. Ik heb alleen een foto van het begin en eind product ...
We hebben een nieuwe lens voor de spiegelreflex gekocht.. Misschien geeft dat kleine extraatje me de voorsprong deze keer..
Steaks and Beer.. poeh dat wordt nog een hersenkraker..
Hebben we er zin in? Ja natuurlijk!
Ik kom een dag te kort, want voor mij staat morgen een tomahawk met bier gepland Vandaag lukt niet meer daar we vanavond in Brussel moeten gaan uiteten voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.
In ieder geval ben ik toch nog te noob voor goed te scoren. Zeker nog het uitzoeken hoe ik vlees en randeten op 1 en dezelfde BBQ kan klaar maken
Maar jullie hebben afgelopen maand mooie moeite gedaan. Wat een lekkers allemaal.
Hoezo zou je te noob zijn om te scoren? Als je het puur bekijkt heb je alleen een steak en een biertje nodig voor deze challenge en 1 van de 2 komt hopelijk niet van de Q Gewoon proberen, fouten maken en opnieuw proberen. Het is helemaal niet erg om eens iets verkeerd te doen (zoals je Picanha te ver door laten garen ).