BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd Juli 2020: Steaks and Beers

Daar had ik totaal over heen gelezen. Heb geen foto's gemaakt van de bereiding. Is een stukje text ook afdoende?
 
Daar had ik totaal over heen gelezen. Heb geen foto's gemaakt van de bereiding. Is een stukje text ook afdoende?
In het wedstrijd reglement staat je laat in een apart draadje "Zien" da's meer dan een stukje tekst.
 
Bij deze mijn inzending voor deze maand. Het bier is afkomstig uit Friesland https://www.facebook.com/De-Walster-101642468005938/?ref=page_internal . Het draadje naar de bereiding is https://www.bbqgenootschap.nl/threads/tonijn-ribeye-en-bier.24518/#post-352331

ef9e666f-f51b-47b2-b10f-a5bae9d9e399.JPG
 
Ja dat las ik ook.. Ik heb alleen een foto van het begin en eind product :)...

De regels zeggen dat er een draadje moet zijn waarin je laat zien hoe het gerecht op de Q bereid is. Helaas kunnen we de inzending zoals hij nu is dus niet goedkeuren. Betekent helaas dat ik je een excuus geef om nogmaals steak en bier te eten deze maand ;)
 
Hierbij mijn bijdrage aan de fotowedstrijd. Een heerlijke Rubia Gallega dry aged Ribeye

CHeBnblh.jpg


Het draadje vind je ->HIER<-

Iedereen bedankt voor alle mooie inzendingen tot nu toe. De maand is nog niet afgelopen. Dus ik verwacht nog wel wat lekkere plaatjes te zien :cool:
 
Mijn bijdrage: Picanha
DSC03343.JPG


Draadje:
 
We hebben een nieuwe lens voor de spiegelreflex gekocht.. Misschien geeft dat kleine extraatje me de voorsprong deze keer..
Steaks and Beer.. poeh dat wordt nog een hersenkraker..

Hebben we er zin in? Ja natuurlijk! :D

Hey kerel. We krijgen toch nog wel wat actie foto’s met je nieuwe lens? Ik ben toch wel heel erg benieuwd ondertussen
 
In deze post mijn bijdrage voor de foto wedstrijd van juli.

Tomahawk steak met Beierse accenten.

IMG_3956c.jpg


Het verbindende tuiwke is hier te vinden.
 
Wat een lekkere plaatjes allemaal. Vandaag de laatste dag voor de foto’s in te sturen. Gaat nog een spannende wedstrijd worden met al dat lekkers.
 
Ik kom een dag te kort, want voor mij staat morgen een tomahawk met bier gepland :D Vandaag lukt niet meer daar we vanavond in Brussel moeten gaan uiteten voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.

In ieder geval ben ik toch nog te noob voor goed te scoren. Zeker nog het uitzoeken hoe ik vlees en randeten op 1 en dezelfde BBQ kan klaar maken :D

Maar jullie hebben afgelopen maand mooie moeite gedaan. Wat een lekkers allemaal.
 
Ik kom een dag te kort, want voor mij staat morgen een tomahawk met bier gepland :D Vandaag lukt niet meer daar we vanavond in Brussel moeten gaan uiteten voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.

In ieder geval ben ik toch nog te noob voor goed te scoren. Zeker nog het uitzoeken hoe ik vlees en randeten op 1 en dezelfde BBQ kan klaar maken :D

Maar jullie hebben afgelopen maand mooie moeite gedaan. Wat een lekkers allemaal.

Hoezo zou je te noob zijn om te scoren? Als je het puur bekijkt heb je alleen een steak en een biertje nodig voor deze challenge en 1 van de 2 komt hopelijk niet van de Q 🤪 Gewoon proberen, fouten maken en opnieuw proberen. Het is helemaal niet erg om eens iets verkeerd te doen (zoals je Picanha te ver door laten garen :rolleyes: ).
 
Hoezo zou je te noob zijn om te scoren? Als je het puur bekijkt heb je alleen een steak en een biertje nodig voor deze challenge en 1 van de 2 komt hopelijk niet van de Q 🤪 Gewoon proberen, fouten maken en opnieuw proberen. Het is helemaal niet erg om eens iets verkeerd te doen (zoals je Picanha te ver door laten garen :rolleyes: ).

Ik ben geen fotograaf, ben niet creatief aangelegd en ben er nog maar pas mee bezig. Mijn vrouw kan beter foto's maken en is creatiever, maar eer dat zij de juiste setting heeft, kan je het vlees weggooien of in de magnetron terug opwarmen. Op vakantie hetzelfde. Ik schiet 10 foto's op 15 seconden. Zij 1 op 30 seconden. Onze zoon en ik krijgen er meestal zenuwen van als zij een foto wil trekken :ROFLMAO:

Maar ik ga zeker wel meedoen in de toekomst. Enkel zien dat ik altijd aan lekker vlees geraak. De Tomahawk van morgen ga ik sowizo wel posten.
 
Hierbij mijn eerste inzending en mijn eerste twee kleine stukjes picanha.
Deze week druk druk druk. Nieuwe kozijnen, goot vervangen, bbq tafel in aanbouw en vandaag goot vervangen. (epdm)
Weinig tijd en zin om alles mooi te doen maar lekker was ie.
picanhamet bier.jpg

Link naar het draadje https://www.bbqgenootschap.nl/threads/mijn-eerste-picanha.24702/.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan