BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2023: La Italia!

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
19.963
Het onderwerp voor deze maand is: ‘la Italia’

Er is èèn land onlosmakelijk verbonden met lekker, goed en eerlijk eten.

Kleine keukentjes waar Nonna al vroeg in de ochtend is begonnen met koken.

Antipasti, Primi, Secondi en Dolce, het maakt mij niet uit, als het maar met liefde is bereid.

Het thema van deze maand is “la Italia”

Gekozen door de winnaar van vorige maand: John @Zzzjon.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-01-2023 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle andere foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame.
 
Mooi onderwerp! Hier kun je echt alle kanten mee op!
 
Leuk, dat wordt, ook als je niet meedoet, een hoop inspiratie ideeën.
 
Tagliata di manzo

IMG_1498.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wat een heerlijk onderwerp.
Bij deze mijn bijdrage.

1000003894.png
 
In deze winterse tijden. Heerlijk gerookte eendenborst met eigen pesto en funghi risotto

IMG_6496 bewerkt.jpg
 
Waar blijven de pizza’s met ananas?

Die mis ik toch wel een beetje. @SandyMan 😂
 
Pizza mag van mijn dochtertje (4jr), niet zonder ananas, alleen met extra ananas. Dus wat de gemiddelde Italiaan of wijsneus hier ook van vindt: pizza MOET met ananas. 😊
Bij onze regelmatige pizzeria hebben ze er zelfs eentje met banaan op de lijst en die is nog verdomd lekker ook :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan