BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2022: maak de blits bij kids.

Beste mensen,
ik heb dit Topic opgeschoond. Lees AUB eerst de regels in het start topic voordat je hier foto's gaat plaatsen
Conversatie is wel toegestaan, maar dan wel over het onderwerp graag.


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-01-2022, 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

Alle foto's die niet aan de regels voldoen worden bij deze verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
@Ewald Voor de helderheid, is het wel toegestaan om een/je kind in de foto te hebben?
Geen menselijke vlees foto’s.

Anders ga ik ze nog niet lekker maken dat ze model mogen spelen 😜
 
@Ewald Voor de helderheid, is het wel toegestaan om een/je kind in de foto te hebben?


Anders ga ik ze nog niet lekker maken dat ze model mogen spelen 😜
Wat @Barbeknoei zegt.
En alleen foto's die deelnemen aan de wedstrijd, anders wordt het een zoekplaatje voor het beheer.
Niet om jullie te plagen maar er zou anders zomaar een inzending over het hoofd worden gezien en dat willen we natuurlijk ook niet.
Reacties op inzendingen (zonder foto's) zijn natuurlijk wel toegestaan.
 
Leuk onderwerp. Die twee van mij vragen al een tijdje om iets redelijk simpels van de barbecue wt zij ontzettend lekker vinden. Ga er morgrn mee aan de slag.
Altijd goed toch. Een goede reden om hem aan te stekken😉

Alles voor de kids
 
Mijn inzending: Ajam Rendang
Draadje: https://www.bbqgenootschap.nl/threads/ajam-rendang-smoor-van-kip.30052/
20220108_171429.jpg

Dochter van (bijna) 16 hoefde niet perse op de foto..... :ROFLMAO:
 
Tot nu toe 2 dingen waar ik mijne zoon blij mee zou maken. Pizza en brood :ROFLMAO:
Al de rest wat uit het ei komt, heeft hij geen zin in :ROFLMAO:

Ga er dus toch eens goed over moeten nadenken. Al mooie inzendingen tot nu toe.
 
Allemaal leuke inzendingen! wij hebben geen kinderen dus kan niet meedoen :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan