BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd januari 2022: maak de blits bij kids.

Zo maakte ik eens BCC n dat vond hij geweldig. Toen ze klaar was nog leuk ermee op de foto. De moment dat ik het vleugeltje eraf trok is hij beginnen wenen en heeft er niet meer van gegeten

Toen die van mij de BBC op aanrecht zag zitten zei ze; Hey een poppetje!

Nadat de kip klaar was en ze hem zag, vroeg ze; mag ik z’n armpje?

Kids, geweldige wezens
 
OMG, die brakken hier zijn bijna altijd blij als ik iets maak. Zeker als het Iberico is en er iets in truffel mayonaise gesopt kan worden. Onze jongste dochter van 4 is een moeilijke eter, die lust geen champignons.…. Dat gaat nog een opgaven worden 😎
 
OMG, die brakken hier zijn bijna altijd blij als ik iets maak. Zeker als het Iberico is en er iets in truffel mayonaise gesopt kan worden. Onze jongste dochter van 4 is een moeilijke eter, die lust geen champignons.…. Dat gaat nog een opgaven worden 😎

Als het hier alleen maar champignons waren, was ik al blij. In kan makkelijker op opnoemen wat hij wel eet.

Nog zo zen gek voorbeeld. Verzot op chicken nuggets, maar ze moeten uit de diepvries komen. Als het er ‘echte’ zijn, lust hij ze niet.
 
Inzending nr. 1 dan maar 😁.
Niet te moeilijk maken, het gaat om de kids 😍.

Draadje😋😋

20220106_213228.jpg
 
Die van mij studeren beide elders. En nu...?😎
 
Die van mij studeren beide elders. En nu...?😎
Gezien de leeftijd kun jij er in ieder geval een lekker bier naast zetten op de foto. Kan ik niet maken 😁
 
Wat 'n heerlijke plaatjes zo vlot in de maand al!
 
Leuk onderwerp. Die twee van mij vragen al een tijdje om iets redelijk simpels van de barbecue wt zij ontzettend lekker vinden. Ga er morgrn mee aan de slag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan