BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd december 2021: Perfect Fit.

 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.071
Het onderwerp voor deze maand is: ‘Perfect Fit.’

Gekozen door de winnaar van vorige maand: John, @Zzzjon:

Sommige dingen kunnen nu eenmaal niet zonder elkaar, yin en yang, links en rechts,
oud en nieuw, bier en hamburgers, en ga zo maar door.

Deze maand is het de bedoeling dat je gerecht een logische combinatie is.

Iets wat niet zonder elkaar kan, gevangen in een foto.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-12-2021, 22:00h.
- Geen menselijke vlees foto’s.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje (in L&S of H&F) zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- 1 foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

Let op:
In dit topic uitsluitend de deelnemende foto plaatsen, alle ander foto's worden verwijderd.
Bij dubbele inzending volgt diskwalificatie.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!
 
Dit is een hele goeie. Het dwingt je een combi te maken, maar toch met alle vrijheid.
 
Yes, korte sparring met een maat en ik ben er uit.
Hopelijk kan ik tijd vinden in deze drukke maand :)


Bier? Zei iemand bier?
BBQ en Bier is eigenlijk al een goude combi. Haha!
 
Laatst bewerkt:
Leuke opdracht! Hopeiljk vind ik ook weer wat tijd om mee te doen 😬
 
Daar moet ik eens goed over nadenken. Of althans mijn vrouw. Zij denken, ik maken.
Maar zullen nog wel zien. Enorm drukke maand.

Zaterdag maak ik stoof vlees. Die stoof gaat ook niet zonder dat vlees = logische combinatie :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Sate + stokje?
 
Daar moet ik eens goed over nadenken. Of althans mijn vrouw. Zij denken, ik maken.
Maar zullen nog wel zien. Enorm drukke maand.

Zaterdag maak ik stoof vlees. Die stoof gaat ook niet zonder dat vlees = logische combinatie :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Dat idee had ik ook al. 😋 😋
 
Bij deze mijn simpele inzending:
IMG_20211208_182511~3.jpg


 
Niet zo min, zelf gehakt gedraaid, een Mexicaanse burger gemaakt met Guacamole en Pico de Gallo en een even zo Mexicaans biertje erbij.... dikke (y)
inderdaad, mag je zo doorschuiven dat bordje!
 
Lekker Chili Con Carne, das twee keer genieten!
 
Aangezien ik 1 januari pas weer tijd heb, moet ik ook deze maand aan mij voorbij laten gaan... Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan