BasBQ
Beef en Steak

Formula 1 - Ooredoo Qatar Grand Prix Recept

 
 
 

Bakero

Kooltjesharker
Berichten
222
Wij zijn nogal gek van de F1 en volgen veel van wat er allemaal gebeurt. Nu hebben wij hier recentelijk gemeend om lekkere hapjes en avond eten te serveren alwaar de race gehouden wordt. Dus USA, was hamburgers, Mexico was het Nacho,
Nu is mijn vraag: kunnen jullie mij op weg helpen voor de race in Qatar. Graag wat recepten voor bij de borrel en als het mogelijk is ook voor het avond maal. Voorwaarde is wel dat het gerecht of zaterdag al gemaakt kan worden of dat ik het zondag bijtijds op kan zetten.. uiteraard moet ik niet alsmaar naar de bbq lopen om daar handelingen te gaan doen want ik moet echt de race bekijken van 14:30 tot 17:30. Ik ben zeer benieuwd of jullie mij kunnen voorzien van iets lekkers.
Alvast bedankt. šŸ‘šŸ¼
 
Geen idee..

maar als ik even Google op nationaal gerecht Qatar krijg ik een aantal hele mooie ideeen waar je wel iets mee zou moeten kunnen.
sowieso iets met lam


 
En, wat ga je maken?
 
We gaan biryani maken. Wel grappig want als je dit gerecht in de AH app opzoekt dan herkent hij gelijk alle ingrediƫnten. Vervolgens kan je ook opgeven met hoeveel personen je dit gaat eten en hij geeft de hoeveelheden ook nog op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan