Beef en Steak

Flame grilled burgers van de WGA

 

Marq

Kooltjesharker
Berichten
220
Zaterdag lekker bezig geweest met de WGA.
Burgers naar het recept van @noskos gemaakt (niet 'volgens', want ik ben te lui om zelf rubs te mengen).
Nu gaat er bij dit recept uitgebakken bacon door de hamburgers heen.
Toen ik de bacon had uitgebakken dacht ik: laat ik het vet er ook doorheen doen, want 'fat is flavour'!

Wanneer je de burgers gaat bakken druipt dit vet er nogal uit. Zodoende krijg je het volgende effect.
2026-06-20 16.48.22.jpg


De burgers waren overigens erg lekker. De volgende keer laat ik de bacon denk ik achterwege, of doe die er los op, want die proefde ik nu niet terug.
 
Ik doe zelf altijd bacon fijn gesneden, niet gebakken, door het gehakt. Geeft naar mijn mening een mooie smaak af 😋.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marq
Terug
Bovenaan Onderaan