- Berichten
- 220
Zaterdag lekker bezig geweest met de WGA.
Burgers naar het recept van @noskos gemaakt (niet 'volgens', want ik ben te lui om zelf rubs te mengen).
Nu gaat er bij dit recept uitgebakken bacon door de hamburgers heen.
Toen ik de bacon had uitgebakken dacht ik: laat ik het vet er ook doorheen doen, want 'fat is flavour'!
Wanneer je de burgers gaat bakken druipt dit vet er nogal uit. Zodoende krijg je het volgende effect.
De burgers waren overigens erg lekker. De volgende keer laat ik de bacon denk ik achterwege, of doe die er los op, want die proefde ik nu niet terug.
Burgers naar het recept van @noskos gemaakt (niet 'volgens', want ik ben te lui om zelf rubs te mengen).
Nu gaat er bij dit recept uitgebakken bacon door de hamburgers heen.
Toen ik de bacon had uitgebakken dacht ik: laat ik het vet er ook doorheen doen, want 'fat is flavour'!
Wanneer je de burgers gaat bakken druipt dit vet er nogal uit. Zodoende krijg je het volgende effect.
De burgers waren overigens erg lekker. De volgende keer laat ik de bacon denk ik achterwege, of doe die er los op, want die proefde ik nu niet terug.