BasBQ
Beef en Steak

Fingers

rrn76

Tondelzoeker
Berichten
8
Eerste keer op de kamado joe.
Aangestoken en toen was het ff spannend, binnen no time 250graden, deflectors erin en dan is het zeer makkelijk op temperatuur te houden.
Eerst anderhalf uur beetje aangekeken wat de temperatuur doet met verschillende aanpassingen, daarna temp op 150graden gezet. Zeer goed beheersbaar.
Iberico ribfingers en agnus beef fingers beide voorzien van beekman rub voor 1,5 uur erop.
Iberico fingers waren echt top, zeker vaker doen.
Voor de beef fingers was dit niet de juiste manier, volgende keer maar direct op de grill.

Mooie ervaring, zeer tevreden met mijn nieuwe speelgoed.
1e5832cc3730a975470bf3f82ff6f12d.jpg
c2804f7e2c41a39271e8182b74432090.jpg
f9e4f9506e39dc68280973d1f8dfa9d5.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Leuk om te lezen en raar om nog eens zo een maagdelijke kamado te zien. Je zou bijna vergeten welke kleur ze hebben af fabriek. Daar ga je nog veel leuke tijden aan beleven.

Ik heb ze toevallig beide ook op de planning staan. Goed om je bemerking te lezen van de beef fingers.
 
Maagdeijk wit nog. Gefeliciteerd nog met je nieuwe beste vriend .

Zal vast wel gesmaakt hebben toch?
 
Maagdeijk wit nog. Gefeliciteerd nog met je nieuwe beste vriend .

Zal vast wel gesmaakt hebben toch?
Iberico ribfingers zo lekker, kids vochten om de laatste, ik heb m maar in tweeen gesneden .
Beef fingers qua smaakt lekker, maar taai en droog. Met een andere bereiding zulken ze zeker smaakvol zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Altijd leuk om te experimenteren, veel plezier met je kamado
 
Het blijft leuk, dat experimenteren met een maagdelijke kamado. En als de kinderen nu al om het resultaat vechten wordt het alleen maar leuker. Veel succes en vergeet ons niet op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.

Had je die ribfingers bij de lokale slager gehaald of had je die besteld?
 
Het blijft leuk, dat experimenteren met een maagdelijke kamado. En als de kinderen nu al om het resultaat vechten wordt het alleen maar leuker. Veel succes en vergeet ons niet op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.

Had je die ribfingers bij de lokale slager gehaald of had je die besteld?
Iberico besteld, de beef gekregen bij een bestelling

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Mooi spul zeg
Daar gaat van genoten worden
 
Iberico ribfingers ook hier bekend en favoriet. Beef ribfingers nooit van gehoord. Kort en hard grillen vraag me af of dat werkt, lekker laag en traag of smoren in bier heb ik wel eens van gehoord. Dan worden het lekkere zachte draadjes vlees hapjes als pulled beef. Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan