BasBQ
Beef en Steak

Ff voorstellen

Brampie

Tondelzoeker
Berichten
3
Hoi, ik heet Bram en ik ben woonachtig in België, dit jaar hebben we in het begin van de eerste lockdown een 2 de terras achteraan in de tuin gelegd. Eerste plan was een buitenkeuken te laten metsen met een weber kettle erin. Nu kwam ik onlangs een Afrikaanse braai tegen.. wow wat een ding. Dus ff dit forum checken wie mij wat meer info kan geven.
 
Welkom bij het genootschap

Bij het genootschap zal het eerder en en en worden dan of
 
Welkom Bram ! het is net wat @rno zegt. Maar zo`n braai lijkt mij ook geweldig. Dat is echt spelen met vuur !
 
Wel kom Bram.
 
Hoi, ik heet Bram en ik ben woonachtig in België, dit jaar hebben we in het begin van de eerste lockdown een 2 de terras achteraan in de tuin gelegd. Eerste plan was een buitenkeuken te laten metsen met een weber kettle erin. Nu kwam ik onlangs een Afrikaanse braai tegen.. wow wat een ding. Dus ff dit forum checken wie mij wat meer info kan geven.
Heb je je Braai al aangeschaft Bram? Zo ja hoe bevalt ie? Zo nee wat is je overweging nog. Lees graag je bevindingen tot nu toe omdat ik zelf ook overweeg een Braai aan te schaffen. Groet. Marc
 
Hoi Bram,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan