Ik heb alleen zakken gezien geen bulk, volgens mij wordt het verpakt aangeleverd.@Ewald : hoe komt het daar aan? In bulk of al verpakt? In het laatste geval wordt controle lastig.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb alleen zakken gezien geen bulk, volgens mij wordt het verpakt aangeleverd.@Ewald : hoe komt het daar aan? In bulk of al verpakt? In het laatste geval wordt controle lastig.
Precies dit idd...Als kwaliteit niet consistent geleverd kan worden, moet je ook niet pretenderen dat je dat wel kan...
Na jaren goed gaan was het bij mij ook foute Bingo met Dammers houtskool.
Gisteren maakte ik een zak open en toen ik in de zak keek dacht ik al: oh jee.
Voornamelijk balkjes (stammetjes) houtskool, die redelijk zwaar wogen en bij sommige zag ik ook nog wat bruine gloed.
Niet goed gepyroliseerd dacht ik en inderdaad aansteken gele vlammen, foute boel dus, en roken als een bezetene.
BBQ leeg gehaald en het smeulende/brandende houtskool in een emmer water gedeponeerd.
Deze zak is leuk voor een vuurkorf maar niet voor in de BBQ.
Andere zak gepakt, en gelukkig deze was wel weer goed. Zal het wel reclameren maar verwacht er niet veel van.
Dammers is over het algemeen heel coulant.Tja, om nu met een half opgestookte zak naar Spijkcity te rijden....
Maar evengoed netjes.