Beef en Steak

ff een zakje Dammers uitgeraapt. plastic zooi.

@Ewald : hoe komt het daar aan? In bulk of al verpakt? In het laatste geval wordt controle lastig.
Ik heb alleen zakken gezien geen bulk, volgens mij wordt het verpakt aangeleverd.

Voor zover ik gezien hebt komt al die houtskool al in zakken uit de containers.

Dan ben je echt afhankelijk van de mensen daar. Kan me voorstellen dat er na een dagje houtskool scheppen wel eens wat fout gaat.

Helemaal eens met de stelling dat er iets mis kan gaan. Dat is overal waar er gewerkt wordt.

Maar als je een hele slechte zak hebt en dit meldt is het niet zo netjes als ze je afschepen met: We zullen erop letten.

Ze pretenderen geen prijsvechter met budget houtskool te zijn, maar kwaliteit te leveren. Dan hoort daar ook een goede aftersales bij.

In de containers liggen de zakken ook los. Die gaan hier pas op pallets. Dus als je pech hebt ligt je zak twee keer onderop 😂
Vroeger pakte ik vaak zakken van bovenop een pallet in de veronderstelling dat ik dan waarschijnlijk minder gruis had…. Zalig zijn de onwetenden 😂😂😂

Het voelt nu een beetje als een loterij en dat is jammer wanneer (zoals @Edwin84 zegt) er merken bij zitten die zich profileren als kwaliteitsmerken. Als kwaliteit niet consistent geleverd kan worden, moet je ook niet pretenderen dat je dat wel kan...

Terug
Bovenaan Onderaan