vorig jaar heb ik hier de straat bbq verzorgt.
Dit was bij iedereen zo in de smaak gevallen dat een buurvrouw van 3 huizen verder mij toen al vroeg of ik als zij 65 werd voor haar een bbq wilde verzorgen.
Ik ben de beroerdste niet en zei spontaan ja, dat wil ik wel doen. Later bleek dat het een feestje voor 55 personen was, met live muziek en al.
Oeps dat zijn best wel heel erg veel mensen, hoe moet ik dat nu weer voor elkaar boksen dacht ik toen.
Samen met de buurtjes het menu samen gesteld wat bestond uit:
hapjes vooraf: MOINK-balls, Sea Turtle Eggs, Village hammers, kippevleugels en klein stokjes sate.
het hoofdgerecht bestond uit: een aardappel gratin, Koolsla, zalm, kip-champignon koekjes, kleine kippepoten, sate, gevulde champignons met roomkaas, gevulde chamoignon met met ui spek en kaas, gevulde tomaten met zowel gehakt als met roomkaas en gevulde paprika's met zowel gehakt als met roomkaas.
als nagerecht hadden we dan nog de peer a la Nigella.
We gaan maar van start
met dank aan Dominique voor het lenen van haar WSM, hier de hardware waar we het mee moeten gaan doen
een tafel vol met etenswaren, we krijgen het nog druk samen
een hele bbq vol met MOINK balls
het sterrenteam van de middag en avond
het insmeren van de MOINK balls vlak voor ze klaar zijn
een schaal vol met Sea Turtle Eggs
de borrelpoten
zalm van een cederhouten plankje
kip-champignon koekjes en een paar spifs burgers
hier moest ik even poseren voor de fotograaf bij de peer Nigella
tussendoor heel even zitten.
Al met al een hele geslaagde avond geweest. We waren kapot aan het eind van de avond, maar wel heel voldaan.
Of ik zoiets nog een keer zal doen weet ik nog niet, maar we hebben het naar ieders volle tevredenheid gedaan.
Iedereen heel erg enthousiast en positief. Dat zijn de mooiste complimenten
bedankt voor het kijken
Dit was bij iedereen zo in de smaak gevallen dat een buurvrouw van 3 huizen verder mij toen al vroeg of ik als zij 65 werd voor haar een bbq wilde verzorgen.
Ik ben de beroerdste niet en zei spontaan ja, dat wil ik wel doen. Later bleek dat het een feestje voor 55 personen was, met live muziek en al.
Oeps dat zijn best wel heel erg veel mensen, hoe moet ik dat nu weer voor elkaar boksen dacht ik toen.
Samen met de buurtjes het menu samen gesteld wat bestond uit:
hapjes vooraf: MOINK-balls, Sea Turtle Eggs, Village hammers, kippevleugels en klein stokjes sate.
het hoofdgerecht bestond uit: een aardappel gratin, Koolsla, zalm, kip-champignon koekjes, kleine kippepoten, sate, gevulde champignons met roomkaas, gevulde chamoignon met met ui spek en kaas, gevulde tomaten met zowel gehakt als met roomkaas en gevulde paprika's met zowel gehakt als met roomkaas.
als nagerecht hadden we dan nog de peer a la Nigella.
We gaan maar van start

met dank aan Dominique voor het lenen van haar WSM, hier de hardware waar we het mee moeten gaan doen

een tafel vol met etenswaren, we krijgen het nog druk samen

een hele bbq vol met MOINK balls

het sterrenteam van de middag en avond

het insmeren van de MOINK balls vlak voor ze klaar zijn

een schaal vol met Sea Turtle Eggs

de borrelpoten

zalm van een cederhouten plankje

kip-champignon koekjes en een paar spifs burgers

hier moest ik even poseren voor de fotograaf bij de peer Nigella

tussendoor heel even zitten.
Al met al een hele geslaagde avond geweest. We waren kapot aan het eind van de avond, maar wel heel voldaan.
Of ik zoiets nog een keer zal doen weet ik nog niet, maar we hebben het naar ieders volle tevredenheid gedaan.
Iedereen heel erg enthousiast en positief. Dat zijn de mooiste complimenten
bedankt voor het kijken