BasBQ
Beef en Steak

feestje cateren

Knap gedaan hoor, respect!! Kan me voorstellen dat je aardig gaar bent na zo'n dag :D
 
Boldeagle zei:
Leo zei:
was ook heel erg leuk om te doen, maar vreselijk arbeidsintensief.
Je bent al een hele dag bezig met alle hapjes en gerechten voor te bereiden.

moe maar voldaan, klopt helemaal  :)

Leuk, ik mag volgende maand aan de bak, maar daar kom ik nog wel op terug  ;D

mag je weer voor de familie aan de slag? Je had vorig jaar toch een smoker gehuurd?
 
Ziet er erg goed uit Leo erg veel gerechten ook dus ik begrijp dat jullie daar druk mee zijn geweest. Volgende keer meer grote stukken vlees ;)
 
trickydikkie zei:
Ziet er erg goed uit Leo erg veel gerechten ook dus ik begrijp dat jullie daar druk mee zijn geweest. Volgende keer meer grote stukken vlees ;)

misschien dat ik de volgende keer jou wel bel Dikkie, maar grotere stukken vlees scheelt je wel een hoop tijd en voorbereidingen denk ik. En ik krijg ook nooit 55 stukken vlees in 1 keer klaar op de apparatuur die ik heb. Had ik jou smoker nodig of die van Kees Duijm  :)
 
Leo zei:
mag je weer voor de familie aan de slag? Je had vorig jaar toch een smoker gehuurd?

Ja en nee, De familievakantie wordt iets simpels, (=lees voor slechts 30 man grillen)  maar heb een feest met 100 man. De Smoker is alvast gehuurd  ;D

 
dan kan je aan de bak haha
 
hele planning gaat hieraan vooraf! lijkt me ook heel leuk om te doen!
 
Boldeagle zei:
Leo zei:
mag je weer voor de familie aan de slag? Je had vorig jaar toch een smoker gehuurd?

Ja en nee, De familievakantie wordt iets simpels, (=lees voor slechts 30 man grillen)  maar heb een feest met 100 man. De Smoker is alvast gehuurd  ;D

100 man  ??? ???, oei dat wordt hard werken. Heb je al een idee wat je gaat maken?
 
Wow, ook vrij ingewikkeld gerechtjes voor zoveel mensen -ik had gewoon brisket en pp maar gedaan ;) 
Knap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan