BasBQ
Beef en Steak

Farmhouse smash burger

 
 

Mark b

Stoker
Berichten
375
Vandaag eens niet kijken wat een ander doet en geen recept zoeken maar doen wat je zelf lekker lijkt
En eens mee doen met de fotowedstrijd vond ik ook wel eens leuk
Dus op naar de winkel en half om half gehakt gehaald en om daar nog wat extra mee te doen ook runder chipolataworstjes gehaald en dit gemixt
IMG_6484.jpeg

Verder het gehakt gelaten voor wat het is want de worstjes geven al extra smaak
Toen mocht de ontbijtspek op de plaat en dit aan blijde zijden een glace gegeven met Jack Daniëls saus
Ondertussen de halve uienringen zacht bakken in de stillet en afblussen met een beetje balsamico azijn en wat pezo toegevoegd

IMG_6485.jpeg
IMG_6486.jpeg
De ballen gedraaid en gesmashed,wat ik toch het lekkerst vind omdat er dan goeie caramelisatie komt op het vlees.
IMG_6487.jpeg

Gisteren naar de kaaswinkel geweest om wat advies te vragen aangaande kaas voor een burger want de standaard ceddar wilde ik niet.
Het werd de Farmhouse Black ceddar,zoveel meer smaak als dit geeft niet normaal,komt niet eens in de buurt van de standaard ceddar.
Dit geraspt en flink op de burger

IMG_6488.jpeg

Dit alles op een broodje met wat krulsla
En en daarnaast een lekkere pulleken!
Eetse!

cea691b7-7045-4a2a-96a5-9f1db168369e.jpeg
 
Dat is een machtig apparaat geworden zeg!

Mooi gedaan.
Ben ook wel benieuwd naar die kaas.
 
Ziet erg goed uit.
Dikke burger geworden ook. Stevige concurrentie deze ronde van de fotowedstrijd. Succes.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
 
Wow daar had ik er graag één van gelust zeg! Ziet er goed uit.

zoveel meer smaak als dit geeft niet normaal,komt niet eens in de buurt van de standaard ceddar

Als je met cheddar die oranje plakjes plastic uit de supermarkt bedoeld, snap ik dat je positief verrast was.
Die Amerikaanse 'kaas' uit de supermarkt heeft vrij weinig met kaas te maken. Er zit een beetje kaas door, maar is vooral toevoegingen om het goedkoop te maken ;)
 
Lekker hoor Mark😋

Dat is een machtige burger worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan